A Wish piacterét vizsgálja a magyar versenyhatóság, célkeresztben az "azonnali ajánlatok" visszaszámlálója - adta hírül az MTI
Szerző(k): Szabó M. IstvánA koronavírus járvány első hullámához képest több magyar szülő vásárolt új számítástechnikai eszközt gyermekének a második és harmadik Covid hullám alatt a Budapest Bank friss kutatása szerint, amelyre átlagosan 132 ezer forintot költöttek. Ugyan a legtöbben továbbra is készpénzzel fizetnek, a kártyás fizetés is egyre elterjedtebbé válik.
Szerző(k): Herman BernadettAz Auchan felveszi a kesztyűt az egyre erősebb helyi kiskereskedelmi láncokkal Oroszországban ahelyett, hogy megfutamodna, a főcsapás irányát az online kereskedelem bővítésében jelölték, meg, ami a járvány alatt növekedésnek indult.
Szerző(k): Komócsin SándorSzámos vezető online hírportál (Guardian, Financial Times, Independent, New York Times, Bloomberg), illetve kormányzati portálok (gov.uk) és online szolgáltatások (Twitch, Pinterest, Reddit, Amazon) is elérhetetlenné váltak június 8-án kora délután - írja 24.hu. Több oldal elérhetőségét máris helyreállították.
Szerző(k): Szepesi AnitaÚjabb kibertámadás ért egy nagy nyugati szervezetet, az USA egyik fontos üzemanyag-vezetéke után a világ egyik legnagyobb húsfeldolgozó vállalatának informatikai rendszerébe hatoltak be a hackerek.
Szerző(k): Komócsin SándorA pár percen belüli házhoz szállítást vállaló cégek sorába lépne a brit Tesco is. A boltlánc teszteli a Whoosh nevű új szolgáltatását, amellyel a vásárlók egy órán belül megkapnák a megrendelt élelmiszereket.
Szerző(k): Csernátony CsabaNem pótolja az online oktatás az egyetemeken a fizikai kurzusokat, ami különösen annak az elsős évfolyamnak okoz gondot, amelynek tagjai még nem láttak egyetemi előadót élőben.
Szerző(k): Barabás JúliaA Nemzeti Kibervédelmi Intézet hasznos kiadványt készített, amelyből kiderül, hogy a különböző digitális visszaélések miatt hova fordulhatnak az érintettek.
Szerző(k): Csernátony CsabaNem forgatta fel a koronavírus-járvány a befolyásos médiaszereplők listáját. A Marketing&Média kommunikációs szaklap rangsorának élén megőrizte vezető helyét Vidus Gabriella RTL-vezér, akit másodikként szorosan követ Vaszily Miklós TV2-főnök. Általános trend, hogy növekszik a listán a digitális szegmensben dolgozó vezetők száma, valamint csökkent a főszerkesztők befolyása.
Szerző(k): Szász Péter