A magyar vevők többsége leginkább a Lidl online boltját hiányolja - derül ki a Napi.hu számára a Pulzus Kutató által készített friss közvélemény-kutatásból.
Szerző(k): Csernátony CsabaA Gazdasági Versenyhivatal (GVH) piacelemzést indít, hogy feltárja, miként keletkezik az online kiskereskedők adatvagyona, illetve milyen szerepet tölt ez be a webáruházak között folyó versenyben. A vizsgálat kiterjed arra is, hogy a fogyasztók mennyire vannak tisztában az adatgyűjtéssel és hogyan befolyásolja döntéseiket - adta hírül a hivatal.
Szerző(k): Domokos LászlóHétfőn kora délután leállt a Google levelezőrendszere.
Szerző(k): Csernátony CsabaMár online is lehet igényelni a BKK úgynevezett Telebusz szolgáltatását - közölte hétfőn a társaság.
Szerző(k): Csernátony CsabaMegújult az Elvira internetes jegyváltási rendszer; az új Elvira a MÁV egységes jegyértékesítési rendszerében működik, összekötve a mobilalkalmazással, így akár egy regisztrációval, de önállóan is használhatják az utazók mindkettőt.
Szerző(k): Szabó DánielEgyre kevesebben vásárolnak hamisított terméket, illetve használnak illegális online forrásokat Európában és Magyarországon egyaránt az Európai Unió Szellemi Tulajdoni Hivatala (EUIPO) kutatása szerint.
Szerző(k): Csernátony CsabaSMS üzenetben figyelmezteti ügyfeleit a K&H Bank, hogy problémák lehetnek a bankkártyás fizetésekkel az internetes felületeken. A pénzintézet közlése szerint a Mastercard- és Visa-kártyások is tapasztalhatják a problémát. Napokig gond lehet az internetes vásárlási tranzakciókkal, de a bank átmeneti megoldást ígér.
Szerző(k): Szabó DánielÚj szolgáltatást indít az eddig elsősorban életkiszállítással foglalkozó Netpincér: a cég futárai tíz budapesti kerületben akár 30 percen belül visznek házhoz alapvető élelmiszereket és háztartási cikkeket.
Szerző(k): Csernátony CsabaAz idősebb generáció egyre nagyobb magabiztossággal bánik az okoseszközökkel, vagy az online videóchattel: az internetező magyar lakosság körében a 60-69 évesek közel 30 százaléka többet chatel, mint a járványt megelőzően - írja az MTI a Telenor reprezentatív kutatása nyomán.
Szerző(k): Szász Péter