online_bevásárlás

05.
07.
10:11
Gyökeres átalakulás előtt a magyar boltok

Gyökeres átalakulás előtt a magyar boltok

Új szereplővel bővült az online élelmiszer-vásárlási piaca: az új szolgáltatását február óta egy szűkebb vásárlói rétegen tesztelő Spar hétfőn élesben is elindította webshopját - számolt be a Népszava.

Szerző(k): Szabó Dániel
04.
05.
10:42
Bővítés a Tescónál - 50 ezer háztartást céloznak meg

Bővítés a Tescónál - 50 ezer háztartást céloznak meg

Terjeszkedik az online üzletág: ötvenezerrel több háztartásba szállít a Tesco. Április 5-től már egyebek közt Pécs, Pécsvárad, Szentlőrinc, Komló és egyes kelet-pécsi települések lakói is a Tesco honlapján vagy épp az okostelefonjukon keresztül intézhetik bevásárlásaikat - adta hírül az üzletlánc.

Szerző(k): K. Kiss Gergely
03.
27.
13:21
Beindítja az online vásárlást a Spar is

Beindítja az online vásárlást a Spar is

A Spar Magyarország Kft. több mint 617 milliárd forint árbevételt ért el 2018-ban, csaknem 10 százalékkal többet az előző évinél - jelentette be Heiszler Gabriella ügyvezető igazgató. A társaságnál hamarosan online is lehet majd vásárolni.

Szerző(k): Dzindzisz Sztefan
02.
28.
06:59
Bosznia-Hercegovina nagyon lehagyott minket e-kereskedelemben

Bosznia-Hercegovina nagyon lehagyott minket e-kereskedelemben

A kereskedelem több mint 6 százaléka bonyolódik a világhálón Magyarországon - írja a csütörtöki Népszava az Európai Unió által ismertetett adatokra hivatkozva. Ezzel Magyarország a középmezőnyben van.

Szerző(k): Dzindzisz Sztefan
02.
27.
18:27
Kiderült, mire készül a Lidl - sokaknak főhet a feje

Kiderült, mire készül a Lidl - sokaknak főhet a feje

A nyilvánosságnak ritkán nyilatkozó Lidl-vezér egy hazai pályán, Heilbronnban tartott konferencián nyíltan beszélt a kereskedelmi lánc terveiről. További boltokat vásárolnának és folyamatosan szemmel tartják legnagyobb versenytársukat, az Aldit, az orosz konkurenciától viszont nem tartanak. Az online kereskedelmet egyelőre nem forszíroznák.

Szerző(k): Lovas-Romváry András
02.
26.
11:35
Prémiumból bébiételt nem, kávét annál inkább vesz a magyar

Prémiumból bébiételt nem, kávét annál inkább vesz a magyar

A magyarok közel fele már online szerzi be a kívánt prémium terméket, ezzel lassan közelít a 61 százalékos európai és a 69 százalékos világátlaghoz – derül ki a Nielsen kutatásából, mely szerint 15 százalék akár szívesen rendel a tengerentúlról is.

Szerző(k): Dzindzisz Sztefan
02.
21.
15:13
Új ötlet az Ikeától - megcélozza a kisebb településeket

Új ötlet az Ikeától - megcélozza a kisebb településeket

Az Ikea kitalálta, hogyan érheti el azoknak a településeknek a potenciális vásárlóit, amelyeken nem érdemes áruházat nyitnia. Romániában például hamarosan újabb kirendeltséget adnak át a legnagyobb erdélyi községben.

Szerző(k): Barabás Júlia
01.
26.
12:54
Akiknek nagyon bejött a karácsony

Akiknek nagyon bejött a karácsony

Minden várakozást felülmúlt a legnagyobb magyar bónuszos-kuponos oldalt működtető Bónusz Brigád decemberi forgalma, tavaly karácsonykor, az eddigi legjobb karácsonyhoz képest, 50 millió forintos emelkedéssel, összesen 610 millió forintot tett ki az internetes cég forgalma.

Szerző(k): Dzindzisz Sztefan
01.
17.
07:12
Auchan: ennyit kapnak a dolgozók - 300-400 ezres bruttók a boltláncnál

Auchan: ennyit kapnak a dolgozók - 300-400 ezres bruttók a boltláncnál

Az auchanos cukrászok akár havi 336 ezer bruttót is kaphatnak. Az online bolt még jobban fizet - tudta meg a Buksza.

Szerző(k): Csernátony Csaba
12.
30.
10:33
Egyre inkább kuponos a magyar

Egyre inkább kuponos a magyar

A fiatalokat az ár, az idősebbeket a kedvezmény mértéke érdekli a kuponok vásárlásakor - derül ki a Bónusz Brigád és a GKI Digital közös kutatásából.

Szerző(k): Dzindzisz Sztefan