Helyreállították a Tesco online rendelési rendszerét, miután csütörtökön délelőtt az áruházlánc teljes közép-európai online rendeléseket feldolgozó rendszere leállt és fennakadás volt az online vásárlók kiszolgálásában - közölte a cég az MTI érdeklődésére pénteken.
Szerző(k): Szász PéterAz Informatikai, Távközlési és Elektronikai Vállalkozások Szövetsége (IVSZ) sajnálatosnak tartja a T-Systems és a Budapesti Közlekedési Központ (BKK) e-jegy értékesítési projektje körül kialakult helyzetet. Arra hívják fel a figyelmet, hogy a piaci szereplők és az állami szervezetek közös érdeke a felkészülés a digitális átalakulásra, amihez párbeszédre van szükség.
Szerző(k): Szepesi AnitaAz Auchan idén augusztusban Szekszárdon nyitja meg első magyarországi szupermarketjét, ezzel a kisebb üzletek szegmensében is beszáll a versenybe. A lánc emellett tovább fejleszti tavaly elindított e-kereskedelmi részlegét: a cél, hogy 2017 második felére teljes lefedettséget érjen el Budapesten és vonzáskörzetében.
Szerző(k): K. Kiss GergelyMegalapozott lehet a gyanú, hogy az áprilisban megszűnt Mabyt online bútoráruház az utolsó pillanatban, szándékosan csalt ki nem kevés pénzt a jóhiszemű vásárlóktól. A károsultak azóta felkeresték az összes hatóságot, amely az ügyben eljárhatna, ám ezzel csak keserű tapasztalatokat szerezhettek. Az eset az egész e-kereskedelmi szektornak árthat.
Szerző(k): K. Kiss GergelyTovább menetel az Ikea az internetes kereskedelem területén. Magyarországon is tervezik az online rendelés bevezetését, ám Lengyelországban már bővítik a szolgáltatást - megduplázzák a virtuális rendszerbe bevont települések számát.
Szerző(k): Barabás JúliaÓriási tempóban bővül a ruházati termékek és a cipők bevitele Svájcba - látszólag. A kedvező statisztika ugyanis elfed egy kellemetlen tényt: rengeteg árut küldenek vissza a vásárlók.
Szerző(k): Komócsin SándorNegyven munkanap után sem érkezett meg a Facebook-on rendelt ruha, miközben a fizetés előre történt, a panaszra pedig még csak egy reagálás sem jön hetekig, holott az eladó „látta” a fogyasztó üzenetét - számol be egy esetről a Fogyasztóvédelmi Egyesületek Országos Szövetsége (FEOSZ).
Szerző(k): K. Kiss GergelyEgy ideig rendben működő, nem pusztán pénz kicsalása céljából létrehozott webshop dobta be a törölközőt áprilisban, ami szokatlan esetnek számít. A bútorokért és lakberendezési cikkekért előre fizető károsultaknak nem egy esetben több százezer forintja ragadt bent a cégnél, ám a hatóságok nem segítettek rajtuk. Az eset ismét felhívja a figyelmet a fokozott óvatosságra.
Szerző(k): K. Kiss GergelyGyorsan bővül az internetes boltok forgalma Szlovákiában: a vásárlók nem csupán több árut vásárolnak, hanem egyre drágább termékeket keresnek a virtuális polcokon.
Szerző(k): Barabás Júlia