online_bevásárlás

03.
13.
08:47
Boltok sarcolása: fordítva ül a kormány a lovon

Boltok sarcolása: fordítva ül a kormány a lovon

A webáruházak házhozszállítása nem környezetromboló, hanem környezetkímélő - írja a Blokkk.com azzal kapcsolatban, hogy a kormány a környezetterhelés után is díjat fizettettne a jövőben a napi fogyasztási cikkeket kínáló áruházláncokkal.

Szerző(k): Szász Péter
02.
28.
10:50
Váratlan helyről kap nagy pofont a Magyar Posta

Váratlan helyről kap nagy pofont a Magyar Posta

Nagyon sok szerződést bukott a posta: számos online kereskedő ugyanis elpártolt az állami cégtől a karácsonyi időszakban kialakult súlyos csomagszállítási problémákat követően - értesült lapunk a GKI Digitaltól. A Magyar Posta Zrt. ugyanakkor tagadta a hírt, szerintük a nagy ügyfelek hűségesek maradtak.

Szerző(k): K. Kiss Gergely
02.
24.
07:08
Irányváltás a kormánynál - itt vannak az első jelek

Irányváltás a kormánynál - itt vannak az első jelek

A kabinet gazdaságfejlesztési céljai között eddig az iparosítást jelölték meg a legfontosabbnak, ám egy friss NGM-tervezet finoman javaslatot tesz arra, hogy az iparfejlesztési célokon túl, a digitális szolgáltatások érdekében át kellene rendezni egyes uniós pályázati konstrukciókat. A minisztérium komplex e-kereskedelmi stratégiája valódi lökést jelentene az ágazatnak, ha megvalósulna.

Szerző(k): K. Kiss Gergely
02.
03.
13:55
Mennek fel az árak a Tesco online boltjában

Mennek fel az árak a Tesco online boltjában

Már a Tesco áruházi átvételi pontjain is díjat számítanak fel és a házhozszállítás is többe kerülhet - értesült az Azénpénzem.hu. Az eddig ingyenes nejlonzacskóért, immár darabonként 138 forintot számítanak fel.

Szerző(k): K. Kiss Gergely
01.
17.
13:01
Egymillió magyarral szúrtak ki - megjöttek a csomagküldőfrász számai

Egymillió magyarral szúrtak ki - megjöttek a csomagküldőfrász számai

Bár a webáruházak a 2016-os karácsonyi szezonra is minden tudásukat bevetve készültek, és a futárszolgálatok is csúcson jártak a kapacitásukat illetően, mégis minden hatodik 18 év feletti internetező átélhetett több vagy kevesebb aggodalmat a karácsonyi időszakban késéssel érkező online rendelései miatt. Az eNET Internetkutató 2017. január elejei felméréséből az is kiderült, kiket hibáztatnak a vásárlók.

Szerző(k): Economx
01.
17.
08:58
Megbukott a teszten a posta

Megbukott a teszten a posta

Csak egy ért célba azok közül a tesztküldemények közül, amelyeket még az ünnepek előtt adott fel a postán a Magyar Nemzet munkatársa, a szervezet létszáma csökken, miközben az internetes boltok forgalmának növekedése miatt a csomagküldés bővül.

Szerző(k): Economx
12.
29.
20:19
Újabb bizarr ötlettel állt elő az Amazon

Újabb bizarr ötlettel állt elő az Amazon

Alig telt el két hét azóta, hogy az Amazon decemberben elindította a sokak által várt drónos kiszállítási programját, máris újabb részlet derült ki, hogy milyen tervei vannak a kiskereskedelmi óriáscégnek az online vásárlás jövőjével kapcsolatban.

Szerző(k): portfolio.hu
12.
20.
13:19
Gazdát cserélt az egyik vezető magyar internetes cég

Gazdát cserélt az egyik vezető magyar internetes cég

A prágai székhelyű Rockaway csoport két magánszemély és a PPF Group pénzügyi támogatásával megvásárolta az Árukereső.hu, a Compari.ro és a Pazaruvaj.com ár-összehasonlító oldalakat a Naspers csoporttól, ezáltal tovább erősítette jelenlétét a közép-kelet-európai e-kereskedelmi piacon.

Szerző(k): Economx
12.
18.
12:39
Erre figyeljen, ha a neten vesz karácsonyi ajándékot

Erre figyeljen, ha a neten vesz karácsonyi ajándékot

Tévesen kiírt árak, kibontás után nem visszaküldhető dvd-k, elutasítás az egyedi kérésre legyártott póló miatt - aki az utolsó napokban szerzi be a karácsonyi ajándékokat, rengeteg bosszúsággal találkozhat, ha óvatlan. A Budapesti Békéltető Testület éppen ezért jótanácsokkal segít.

Szerző(k): Inforádió
11.
30.
13:28
Ez a szezon más lesz, mint a többi - ezért robbant nagyot az e-kereskedelem

Ez a szezon más lesz, mint a többi - ezért robbant nagyot az e-kereskedelem

Idén minden eddiginél koncentráltabban indult a karácsonyi időszak az e-kereskedelemben: a webáruházak 54 százaléka készült akciókkal a múlt heti fekete péntekre. Az óriási láznak pedig úgy tűnik meg is lesz a hatása: a kereskedők 18 százalékos bővülést várnak az idei ünnepi szezontól – derül ki a GKI Digital és az Árukereső.hu közös, Online Kiskereskedelmi Index kutatás-sorozatának idei negyedik felméréséből.

Szerző(k): Economx