online_bevásárlás

06.
11.
09:07
Ezzel robbant a Spar és az Auchan

Ezzel robbant a Spar és az Auchan

Hamarosan egyszerre két versenytársat is kaphat a Tesco magyar webáruháza. Az online élelmiszer-kereskedelem jelenleg sikerágazat, a tapasztalatok szerint kiváló eszköz a vásárlóközönség bővítésére - nem éri meg tehát kimaradni belőle.

Szerző(k): K. Kiss Gergely
06.
02.
10:28
Itt költi a pénzét a magyar

Itt költi a pénzét a magyar

A GKI Digital immár második éve publikálta a magyar piac 10 legnagyobb e-kereskedőjének rangsorát. A vezető szereplők összesen 92 milliárd forintnyi forgalmat produkáltak 2015-ben, miközben átlagos éves bővülésük 73 százalékot tett ki.

Szerző(k): Economx
06.
01.
14:42
Jó hírt kaptak a nyaralók - erre készül a Tesco

Jó hírt kaptak a nyaralók - erre készül a Tesco

Áprilisban a Tesco online üzletága egy székesfehérvári állomással bővítette szolgáltatását, 20 új munkahelyet teremtve így a városban. Ezzel a környező településeken is elérhetővé vált a házhozszállítás, nyáron pedig Siófokon is felvehetőek lesznek az előre összeállított rendelések.

Szerző(k): Economx
04.
04.
17:29
Vigyázat! Több webáruház félrevezeti a vásárlókat

Vigyázat! Több webáruház félrevezeti a vásárlókat

A Fogyasztóvédelmi Egyesületek Országos Szövetsége (FEOSZ) még tavaly év végén nagy karácsonyi webáruház tesztet végzett. A tapasztalatok összesítése alapján az derül ki, hogy a vizsgált \"kis\" webáruházak több esetben tájékozatlanok a 2014-ben hatályba lépett fontos uniós jogszabályváltozásokról.

Szerző(k): Economx
04.
01.
18:43
Egyelőre kevesen vesznek élelmiszert a neten

Egyelőre kevesen vesznek élelmiszert a neten

A magyar lakosság mindössze 8 százaléka vásárol élelmiszert online, ugyanakkor már ez is duplája az előző évinek, arányuk pedig várhatóan tovább emelkedik - derült ki a Nielsen legfrissebb tanulmányából.

Szerző(k): MTI
03.
03.
10:43
Váratlan eredmény: erre haraptak rá az online vásárlók

Váratlan eredmény: erre haraptak rá az online vásárlók

Tavaly mintegy 16 százalékkal, 270 milliárd forintra nőtt a magyarországi online kiskereskedelem forgalma - derül ki a GKI Digital és az Árukereső.hu közös felméréséből.

Szerző(k): Economx
01.
16.
12:22
Becsapta egy webáruház? Komoly fordulat jön

Becsapta egy webáruház? Komoly fordulat jön

Mintegy 350 millió forintos beruházással csalások felderítését végző internetes labort élesít a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság(NFH). A szervezet szerint több a visszaélés, mint korábban és a szabályszegésben a nagyok is érintettek.

Szerző(k): K. Kiss Gergely
11.
26.
11:24
Ezt veszik a magyarok a fekete pénteken

Ezt veszik a magyarok a fekete pénteken

A magyarok 54 százaléka már hallott a Black Friday-ről, vagyis a fekete péntekről, a vásárolni szándékozók pedig elsősorban ruházati termékeket vennének ezen a napon - derül ki a Millward Brown piackutató legfrissebb reprezentatív felméréséből.

Szerző(k): MTI, Economx
11.
23.
09:59
Erre figyeljen a nagy pénteki akciózáskor

Erre figyeljen a nagy pénteki akciózáskor

A \"fekete péntek\" online kereskedelmi akció az elmúlt pár évben jelentős mértékű fogyasztói panaszt generált, így nem árt, ha tisztában vagyunk néhány tudnivalóval, azért, hogy a karácsonyi gondtalan és örömteli legyen - hívja fel a figyelmet a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság (NFH).

Szerző(k): Economx
11.
16.
07:08
Szédületes leárazás jön november végén - a kereskedők mindent bevetnek

Szédületes leárazás jön november végén - a kereskedők mindent bevetnek

Szédületes, akár 50 százalékosnál is nagyobb kedvezményekkel támad immár Magyarországon is a fekete péntek. Az e-kereskedők közül azonban csak kevesen ússzák meg veszteség nélkül a jeles napot, miközben a kisebb szereplők kiszorulnak az akciózásból.

Szerző(k): K. Kiss Gergely