online_bevásárlás

10.
06.
15:11
Magyarországon mindent visz az e-kereskedelem

Magyarországon mindent visz az e-kereskedelem

Két évvel a csomagautomata-hálózat indulása után aktiválták a hatszázadik eMAG easyboxot Sárváron, a Rákóczi Ferenc utcában. A gazdasági válsághelyzet miatt a csomagautomatás átvétel várhatóan még nagyobb teret hódít a következő hónapokban, de két év alatt már így is 17 milliárd forint értékű termék jutott el itthon megrendelőjéhez valamelyik easybox fiókon keresztül.

Szerző(k): Molnár Csaba
10.
03.
16:21
70 százalékkal többet költünk élelmiszerre, mint a járvány előtt

70 százalékkal többet költünk élelmiszerre, mint a járvány előtt

Mastercard Economics Institute: A fogyasztók az élményekre és az alapszükségletekre költenek legszívesebben a gazdasági kihívások közepette. Az online élelmiszervásárlásra fordított kiadások 70 százalékkal meghaladják a járvány előtti szintet, a repülőjegy-foglalások száma már a nyár folyamán 15 százalékkal a 2019-es szint felett volt.

Szerző(k): Herman Bernadett
09.
22.
17:07
Meglepő számokat mutatnak az online bevásárlások

Meglepő számokat mutatnak az online bevásárlások

A Kifli.hu háromszor gyorsabb növekedést mért az idei év első félévében mint a teljes FMCG szektor. A teljes gyorsan forgó termékpiac árbevétele január és június között 14,5 százalékkal nőtt és bruttó 570 milliárd forint forgalmat generált.

Szerző(k): Koncsek Rita
09.
20.
11:55
Oda jutott el egy robotcég, ahol még senki se járt

Oda jutott el egy robotcég, ahol még senki se járt

Az online vásárlás felpörgése nem volna elképzelhető a raktározás és logisztika forradalmi áralakulása és automatizálódása nélkül. Az Amazon kezdeti sikerének kulcsa éppen az volt, hogy a raktári kiszolgálásban elsőként kezdett nagy számban robotokat használni. A raktári robotika azonban ma már olyan szinten elterjedőben van és olyan roham tempóban fejlődik, hogy abban a versenyben is csak egy ezredmásodperc döntött, hogy az egyik pionír rendszerben éppen hol, milyen termék polcról való levétele jelentette az egymilliárdodik rendelésteljesítési műveletet.

Szerző(k): Szabó M. István
08.
25.
15:58
Egyre több terméket nem engednek meg maguknak a magyarok

Egyre több terméket nem engednek meg maguknak a magyarok

Ruhán, cipőn, utazáson és kulturális programokon spórolnának a magyar online vásárlók az év végéig: 76 százalékuk számít arra, hogy romlani fog az anyagi helyzetük. A legtöbben akár online is megvásárolnák a tanszereket, ha a bolti árnál olcsóbban kínálnák azokat a webáruházak.

Szerző(k): Vámosi Ágoston
08.
16.
12:58
A drogerie markt teleszórja automatával a német piacot

A drogerie markt teleszórja automatával a német piacot

Most még csak 49 csomagautmatája van Németországban a drogerie marktnak, jövőre már 700 lesz.

Szerző(k): Csernátony Csaba
06.
27.
07:25
Ha bonyolultnak tűnik a vásárlás, menekülnek a vevők

Ha bonyolultnak tűnik a vásárlás, menekülnek a vevők

Az online vásárlók döntő többsége internetes keresők segítségével tájékozódik, a válaszadók fele a közösségi médiában és hírlevelekből is szerez információt, harmaduk a barátoktól, ismerősöktől kér segítséget, míg az influenszerek ajánlásai csak a megkérdezettek két százalékát befolyásolják. Többek közt ez derült ki a Bónusz Brigád és a GKID közös felméréséből - amit az MTI közölt.

Szerző(k): Szabó M. István
06.
15.
18:32
Drasztikus változás jöhet a csomagküldésnél, ezt hozzák az áremelések

Drasztikus változás jöhet a csomagküldésnél, ezt hozzák az áremelések

Az orosz-ukrán háború és az energiaárak megugrása következményeként várhatóan komoly áremelkedés jöhet az online kereskedők házhozszállítási díjainál. Ezért a csomagautomata-szolgáltatók nagyon jelentős ügyfélkört szipkázhatnak el a házhozszállítást végző futárcégektől, mivel utóbbiak esetében sokkal jelentősebb az üzemanyagár szerepe a költségek szerkezetében - hangzott el egy háttérbeszélgetésen.

Szerző(k): K. Kiss Gergely
06.
09.
16:21
Nagyot mennek  a magyar e-kereskedők, mégis saját magukat akadályozzák

Nagyot mennek a magyar e-kereskedők, mégis saját magukat akadályozzák

Az elmúlt két évben Magyarországon is nagy lökést kapott az e-kereskedelem, a hazai vásárlók is egyre többször és több mindent rendelnek online, sok webáruház azonban még mindig a hazai szegmensben erős és több okból kifolyólag nem lép a nemzetközi színtérre.

Szerző(k): Tér Diána
05.
24.
11:55
Belépett a magyar piacra Európa egyik vezető online divat- és életmódplatformja

Belépett a magyar piacra Európa egyik vezető online divat- és életmódplatformja

A Zalando, Európa egyik vezető online divat- és életmódplatformja, ma Magyarországon is megnyitotta kapuit a vásárlók előtt.

Szerző(k): Tér Diána