A megkérdezett fiatalok kevesebb, mint a fele alkalmazza a legújabb fizetési megoldásokat – derül ki a K&H ifjúsági indexéből. Az okostelefonos érintéses alternatívát csak 26 százalékuk használja rendszeresen, a QR-kódos fizetést pedig 16 százalékuk. A többség vagy próbálta, de nem járt sikerrel, esetleg nincs rá alkalmas készüléke, de szép számmal vannak azok is, akiknek van fizetésre is használható készülékük, mégsem nyitottak a használatára.
Szerző(k): Domokos ErikaHáztartási és lakberendezési, azaz „home” cuccokat árusító webáruházat indít az Aldi.
Szerző(k): Molnár CsabaNemzetközi mércével is versenyképesnek kell válniuk a magyar e-kereskedőknek, már azelőtt, hogy az Amazon Magyarországra is belépne. Az óriásvállalat megjelenése ugyanis kockázatos lehet azoknak, akik nem veszik fel időben a fonalat.
Szerző(k): Tér Diána„Az élelmiszerellátás biztosítása minden társadalom működésének alapvető feltétele, így mindenki számára biztosítani kell a hozzáférést” – ez az egyik következtetése annak a pernek, amelyben az online bevásárlás akadálymentesítésének elmaradása miatt vesztes áruházlánc az ítélet ellen benyújtott keresetét is elutasította a törvényszék.
Szerző(k): Molnár CsabaHét vidéki városban válik elérhetővé ősszel a Wolt szolgáltatása. Sopron, Dunakeszi, Vecsés, Eger, Tatabánya, Békéscsaba és Kaposvár utcáin tűnnek fel hamarosan a kék dobozos futárok - jelentette be a házhoz szállítással foglalkozó cég.
Szerző(k): Domokos ErikaA tinédzserek és a 20-as éveik elején járó fiatalok magától értetődőnek tekintik a villámgyorsan bejárható e-kereskedelmi vásárlói útvonalat, a személyre szabott élményeket és a mobiloptimalizált szolgáltatásokat, ha pedig a webáruház nem áll ki a számukra fontos társadalmi értékek mellett, már lépnek is tovább. És hamarosan már az Alfa generáció kedvében kell járniuk a kereskedőknek, tetszik vagy sem, az e-commerce jövőjét már most a „digitális bennszülöttek” írják.
Szerző(k): Molnár CsabaA magyarok - a különféle szolgáltatásokat is ideszámítva - 100 forintból 7 forintot költenek el a weben. Az internetes vásárlásokban a járvány miatt megugrott a boltos termékkör súlya.
Szerző(k): Molnár CsabaAz Auchan felveszi a kesztyűt az egyre erősebb helyi kiskereskedelmi láncokkal Oroszországban ahelyett, hogy megfutamodna, a főcsapás irányát az online kereskedelem bővítésében jelölték, meg, ami a járvány alatt növekedésnek indult.
Szerző(k): Komócsin SándorAz elmúlt egy évben a magyar fogyasztók több mint fele gyakrabban rendelt ruházati cikkeket az interneten, valamint sokan most először próbálták ki az online vásárlás lehetőségét. Az ebben az időszakban kialakult új vásárlási minták várhatóan a jövőben is megmaradnak.
Szerző(k): Molnár Csaba