Magyarországon alacsony az online vásárlók száma, a felnőtt lakosság csupán 33 százaléka, 3,2 millió ember vásárol évente minimum 1 alkalommal terméket webáruházból, miközben az aktív, heti rendszerességgel internetező, 18 év feletti lakosság száma megközelíti a 6 milliót - derül ki a Bónusz Brigád és a GKI Digital elemzéséből.
Szerző(k): Szepesi AnitaAz Ikea online értékesítése 43 százalékkal 2,9 milliárd euróra nőtt az augusztus végével záródott 12 hónapban, ami hozzájárult ahhoz, hogy a teljes kiskereskedelmi eladásnövekedés 6 százalék volt.
Szerző(k): Domokos LászlóSikeresen működik az eMag Marketplace: Ötmilliárd forintos forgalomnövekedésre számít idén a szolgáltató, miközben már 4300 eladó közel 1,7 millió termékét lehet megvásárolni.
Szerző(k): Szabó DánielGyári internetes boltot indít Lengyelországban a kínai Huawei mobiltelefon-gyártó, amelyben egyedi kedvezményeket kínál a vásárlóknak. Pontrendszerrel igyekeznek a céghez kötni telefonjaik tulajdonosait.
Szerző(k): Barabás JúliaItthon a raktározási és szállítási ágazat adja a szén-dioxid-termelés egynyolcadát, ahhoz hogy ez kevesebb legyen, elég csak csomagautomatákba rendelni a termékeket és tudatosabban vásárolni az internetről.
Szerző(k): Szabó DánielLengyelországban az interneten vásárolt ruhák majdnem háromnegyedét visszaküldik a vevők az eladónak, amelyek még bővítik is a "vissza a feladónak" lehetőségét, mert ezt értékelik az ügyfeleik.
Szerző(k): Barabás JúliaOktóbertől indul Kecskeméten és környékén a Tesco házhozszállítás. Az áruházlánc 25 új embert állít be a körülbelül 215 ezer lakos kiszolgálása érdekében. Így a házhozszállítási szolgáltatás országosan már több mint 1,6 millió háztartás számára elérhető.
Szerző(k): Domokos LászlóAz MNB Pénzügyi Stabilitási Tanácsa kedden további 12 hónap felkészülési időt engedélyezett szolgáltatók számára az úgynevezett erős ügyfélhitelesítés bevezetésére, tekintettel a fejlesztési folyamatok időigényére - mondta Patai Mihály, a Magyar Nemzeti Bank (MNB) alelnöke az MTI-nek.
Szerző(k): Szász PéterMegnyitotta első európai üzletét az AliExpress, a madridi intu Xanadu bevásárlóközpontban. A bevásárlóközpontnak évente 13 millió látogatója van - írja a Europe Real Estate híre alapján a Portolio.hu.
Szerző(k): Szepesi Anita