A magyar turistáknak is ismerős panaszokkal bombázzák a lengyel hatóságokat az utazási irodák pórul járt ügyfelei. Érvényes a régi szabály: olvassuk el az apró betűs részeket, amelyekből kiderül, mi van benne egy társasutazás árában.
Szerző(k): Barabás JúliaAbszurd drámákat idéző, értelmezhetetlenségi káoszba fulladt egy társasház kéményellenőrzési kísérlete a XIV. kerületben. A lakók mérgesek, a szolgáltató lapít, pedig a munkát előbb-utóbb el kell végezni.
Szerző(k): Szabó M. IstvánA média- és hírközlési biztos hivatalához évente néhány tucat panasz, jelzés érkezik különböző médiatartalmakkal kapcsolatban. Ezek között van pár érdekes is.
Szerző(k): Szász PéterAz internetes étel- és élelmiszerrendeléssel kapcsolatos - gyakori - viták elkerülése érdekében a Budapesti Békéltető Testület (BBT) ajánlást állított össze a vállalkozások és a fogyasztók számára. Ebből kiderül az is, hogy milyen ételeket, élelmiszereket lehet visszaküldeni.
Szerző(k): Domokos ErikaA személyes adatok fokozottabb védelme miatt rövidesen cserélni kell a vásárlók könyve nyomtatványt, hogy más vásárló ne juthasson hozzá a korábbi bejegyzésekhez kapcsolódó személyes adatokhoz, például névhez, lakcímhez, telefonszámhoz, e-mail címhez - hívta fel a figyelmet a Consumer Protection Contact (CP Contact) fogyasztóvédelmi tanácsadó cég az MTI szerint.
Szerző(k): Domokos ErikaAz E.On Zrt. április 30-tól megszünteti a postákon üzemeltetett ügyintézési, panaszfelvételi pontjait - olvasható a Magyar Posta Zrt. oldalán.
Szerző(k): Szász PéterCsak egy kisvárosi focisuli fejlesztésére szánt összeg, nem egész 250 millió forint kellett volna ahhoz, hogy elkerüljék a súlyos gondokat a Honvédkórház sürgősségi centrumában.
Szerző(k): Komócsin SándorLengyelország is panaszt nyújtott be az uniós kiküldetési irányelv módosítása miatt, amelynek érvelése hasonló a magyar kifogásokkal - tájékoztatta a PAP hírügynökséget csütörtökön Konrad Szymanski az EU-ügyekért felelős lengyel külügyminiszter-helyettes.
Szerző(k): Szász PéterA kormányzati intézkedéseknek köszönhetően kevesebb mint tizedére szorult vissza a fogyasztóvédelmi hatósághoz árubemutatós megtévesztések miatt beérkezett panaszok száma - közölte az Innovációs és Technológiai Minisztérium (ITM) csütörtökön az MTI-vel.
Szerző(k): Szász Péter