pepsi

10.
24.
07:21
Vége a zsugorinflációnak vagy csak újabb trükkök jönnek?

Vége a zsugorinflációnak vagy csak újabb trükkök jönnek?

Mivel az élelmiszeripari cégek költségei az utóbbi években jelentősen megemelkedtek, sokan csökkentették termékeik méretét, az árak meghagyása mellett.

Szerző(k): Kiffer Anna
10.
21.
06:08
Úgy érzi, összement az étel adagja, vagy más az íze? Nem képzelődik!

Úgy érzi, összement az étel adagja, vagy más az íze? Nem képzelődik!

Csúnya játékba kezdtek a fogyasztókkal az élelmiszeripari cégek. Különösen a rágcsálnivalók gyártói váltak híressé arról, hogy ugyanazért az árért csökkentik a termékek adagját. De az is lehet, hogy titokban kicserélik az egyik összetevőt egy olcsóbbra.

Szerző(k): G. É.
10.
08.
20:03
Nem bosszulta meg magát az áremelés, így is komoly nyereséget termelt a kólás cég

Nem bosszulta meg magát az áremelés, így is komoly nyereséget termelt a kólás cég

A PepsiCo Inc., a világ egyik legnagyobb üdítőital-gyártója az elemzők által vártnál nagyobb nyereséget ért el a harmadik negyedévben a csökkenő értékesítési volumen ellenére.

Szerző(k): L. K.
07.
11.
16:39
Lehűtötte a kedélyeket a Pepsi

Lehűtötte a kedélyeket a Pepsi

Nem megy jól a PepsiCo sora a saját piacán: a túl gyakori áremelések miatt kezdenek elpártolni a márkától a fogyasztók.

Szerző(k): Economx
04.
24.
14:37
Mindenki a Teslát figyelte, de ezek a vállalatok tömték meg igazán a zsebüket

Mindenki a Teslát figyelte, de ezek a vállalatok tömték meg igazán a zsebüket

Eddig meglepően jól teljesítenek az amerikai nagyvállalatok a negyedéves gyorsjelentési szezonban.

Szerző(k): Kovács Ádám
04.
23.
18:31
Még mindig nagy biznisz az internet

Még mindig nagy biznisz az internet

Dollármilliárdokat vágott zsebre az egyik legnagyobb amerikai internetszolgáltató.

Szerző(k): Kovács Ádám
04.
01.
07:07
Itt az infláció új csomagolása, majd kiszúrja a szemünket

Itt az infláció új csomagolása, majd kiszúrja a szemünket

Március végéig a boltokban csaknem 600 kiszerelés-csökkentést rögzített a Nébih rendszere. Ehhez azonban nem muszáj a hivatal honlapját böngészni, március 1-je óta ugyanis egy újabb kereskedelmet érintő szakpolitikai intézkedés keretében „Vigyázzon, a termék kisebb lett!” felirattal szembesül minden vásárló, ha a szemügyre vett árucikk mérete vagy térfogata csökkent. Neve is van az egyre szűkebben szabott grammoknak és millilitereknek: zsugorinfláció.

Szerző(k): Gyöngyösi Balázs
01.
07.
09:58
Leveszik a polcokról a túl drága Pepsit – itthon mi lesz?

Leveszik a polcokról a túl drága Pepsit – itthon mi lesz?

Négy európai országban is leállította a PepsiCo termékek értékesítését a Carrefour, a lánc elfogadhatatlannak tartja az áremelkedéseket. Megnéztük, hogy a külföldi árakkal összehasonlítva, a magyar havi átlagkeresetek ismeretében mennyibe kerül egy Pepsi és hogy ebből hány darab ilyen üdítőt vásárolhatunk meg itthon. Nem lepődtünk meg.

Szerző(k): Németh Tamás
01.
05.
20:21
Elszállt az ára, leveszik a Pepsit az üzletek polcairól

Elszállt az ára, leveszik a Pepsit az üzletek polcairól

A Carrefour a Pepsi üdítőitalokon kívül a Doritos és Lays chipseket, a Lipton teákat, valamint a Quaker gabonapelyheket sem értékesíti tovább négy európai országban.

Szerző(k): Vermes Ádám
11.
20.
14:53
Verstappenék miatt öntik magukba az energiaitalt az emberek

Verstappenék miatt öntik magukba az energiaitalt az emberek

A Red Bull Racing idei Forma-1-es dominanciája közvetlenül tükröződik a csapat névadó energiaitalának nagyobb eladásában. A csapat a legjobb reklámhordozója a gyártónak.

Szerző(k): Economx