piackutató

04.
16.
15:33
Még a nyugdíjasokat sem riasztotta el az alapélelmiszer-drágulás

Még a nyugdíjasokat sem riasztotta el az alapélelmiszer-drágulás

Az erőteljes áremelkedés ellenére többet költenek a magyarok zöldségre és gyümölcsre. A legfontosabb vásárlói kör a nyugdíjasoké - derül ki a GfK Hungária zöldség-és gyümölcsfogyasztásról szóló jelentéséből, amely egy 2 ezer fős piackutatás és egy ezer fős online megkérdezés alapján készült.

Szerző(k): K. Kiss Gergely
01.
22.
10:46
425 ezer hardcore gamer közt élünk

425 ezer hardcore gamer közt élünk

Stabilan magas, 60 százalék körüli Magyarországon a videojátékozók aránya, és már 40 milliárd forintnál is többet költenek az ehhez köthető tételekre - derül ki az eNet friss kutatásából.

Szerző(k): Szabó M. István
07.
11.
10:13
Meglepő hír érkezett a magyar nőkről

Meglepő hír érkezett a magyar nőkről

Júliusban tetőzik a szőrtelenítő termékek és női borotvák eladása, amelyre tavaly június és idén május között több mint másfél milliárd forintot költöttek el a magyar nők, jellemzően drogériákban - idézi a Nielsen piackutató adatait az MTI.

Szerző(k): Szepesi Anita
05.
16.
17:40
Ennyiért vesznek tévét a magyarok

Ennyiért vesznek tévét a magyarok

Kiemelkedő értékesítési eredmények várhatók a hazai tévék piacán a második negyedévben, ahogy a 2010-es és a 2014-es labdarúgó világbajnokság idején is - derül ki a GfK elektronikai cikkek értékesítési adatait monitorozó kutatásából.

Szerző(k): Szász Péter
03.
13.
12:05
Csúcson a sajátmárkás termékek részesedése

Csúcson a sajátmárkás termékek részesedése

Magyarországon tavaly egy százalékpontot nőtt és elérte a 29 százalékot a sajátmárkás élelmiszerek piaci részesedése, az 1700 milliárd forintos élelmiszerpiaci forgalomból 497 milliárdot hasítottak ki a kereskedelmi márkák - közölte az MTI-vel a Nielsen piackutató kedden.

Szerző(k): K. Kiss Gergely
01.
30.
17:45
Nagy dobásra készül a Bacardi

Nagy dobásra készül a Bacardi

A tequilák gyorsan növekvő ágazatába vásárolta be magát a Bacardi. Ezzel egyesült a világ két legnagyobb lepárlója - írja az origo.hu.

Szerző(k): K. Kiss Gergely
10.
18.
11:12
Változás a magyar boltokban

Változás a magyar boltokban

Változnak a magyarok vásárlási szokásai, a napi fogyasztási cikkek miatt ritkábban térnek be a boltokba, de akkor többet tesznek a kosárba. Idén az első félévben egyébként nem nőttek a költések - derül ki a GfK friss kutatásából.

Szerző(k): Szász Péter
08.
11.
18:07
Nőhet az EU-ban a bolti kiskereskedelem az idén

Nőhet az EU-ban a bolti kiskereskedelem az idén

A bolti kiskereskedelmi forgalom az Európai Unió (EU) 28 országában 2017-ben 1,4 százalékkal nőhet a GfK piackutató 32 európai ország kiskereskedelméről készített tanulmánya szerint - írja az MTI.

Szerző(k): K. Kiss Gergely
07.
14.
12:45
Ezek lesznek az okostelefonok újabb áldozatai

Ezek lesznek az okostelefonok újabb áldozatai

Egyre több fotót készítünk, csak egyre kevesebbet fényképezőgéppel: mindössze 3 százaléknyi piacrész jut az eszközöknek. A gyártók kivonulnak az olcsó gépek piacáról, a tükörreflexesekre meg a legtöbben nem áldoznak, helyette tarolnak az okostelefonok - derül ki a GfK kutatásából.

Szerző(k): Szabó Dániel
06.
15.
15:15
Hová készülnek a nyáron a magyarok? - Most kiderült

Hová készülnek a nyáron a magyarok? - Most kiderült

A GfK legfrissebb, az idei nyaralási terveket vizsgáló 1000 fős, országos reprezentatív felmérésének adatai azt mutatják, hogy hazánk lakosságának a fele tervez nyaralást idén. Mind a belföldi, mind a külföldi úti célok között első helyen szerepelnek a „vizes” helyek: tavak, tengerek vagy fürdőhelyek.

Szerző(k): K. Kiss Gergely

Athene AI – Gen AI vállalatoknak (x)

Az AI megoldások hétköznapjaink részévé váltak. Céges környezetben követelmény a biztonságos használat és adatkezelés.