piackutató

04.
29.
19:27
Ez alapján választanak kozmetikumot a magyar nők

Ez alapján választanak kozmetikumot a magyar nők

A többség havi legalább 2500 forintot költ szépségápolási termékekre – Fontos döntési szempont az ár, az illat és az összetétel.

Szerző(k): Economx
12.
15.
16:41
Ki nem találná, melyik szaloncukrot kapkodják a legjobban

Ki nem találná, melyik szaloncukrot kapkodják a legjobban

A költések alapján a háztartások által megvásárolt szaloncukor mennyisége a 2011-ben mért visszaesést követően évről-évre növekszik. A növekedést általában az olcsóbb kimért termékek generálják, míg a csomagolt szaloncukrok piaca fokozatosan csökkent az elmúlt évek során - olvasható a GfK felmérésében.

Szerző(k): Economx
11.
27.
09:43
Mitől jön meg a magyar nők vásárlási kedve?

Mitől jön meg a magyar nők vásárlási kedve?

A magyar nők számára sokkal fontosabb az, hogy mi nincs egy kozmetikumban, mint az, hogy mi a fő összetevője – derül ki a német CD kozmetikai márka és az NRC piackutató reprezentatív felméréséből.

Szerző(k): Economx
11.
06.
14:01
Így hatott a kisboltokra a vasárnapi zárva tartás

Így hatott a kisboltokra a vasárnapi zárva tartás

A bolttípusok súlya némileg változott az élelmiszerek eladásánál - olvasható a Nielsen piackutató cég elemzésében.

Szerző(k): Economx
11.
03.
11:41
Nagyot nőtt a magyarok vásárlási kedve

Nagyot nőtt a magyarok vásárlási kedve

Ötéves csúcsot ért el a magyarországi fogyasztók bizalmi indexe az idei harmadik negyedévben 61 ponttal. Így az index hat ponttal nagyobb, mint a második negyedévben. Ez az egyik legnagyobb mértékű növekedés a világszerte felmért hatvanegy ország között - áll a Nielsen felmérésében.

Szerző(k): Economx
05.
23.
13:40
Kozák Ákos: A politikusoktól átveszik a hatalmat a fogyasztók

Kozák Ákos: A politikusoktól átveszik a hatalmat a fogyasztók

A gazdaság eseményeit a politikusok akarják irányítani, de valójában a fogyasztók jelölik ki az utat − véli Kozák Ákos, a GfK Piackutató Intézet ügyvezető igazgatója. Véleménye szerint a gazdaságban a fogyasztói hatalomátvétel még várat magára, de már nem sokáig.

Szerző(k): NAPI
10.
16.
11:31

Erősít az online piackutatásban a T-Online és a Spinger

A T-Online AG, a legnagyobb német internetszolgáltató 50 százalékos részesedést szerzett az Axel Springer kiadóvállalat online piackutató cégében, az Interactive Media CCSP AG-ben. A közös vállalat a német piac legnagyobb online piackutatójává válik - közölte a T-Online vezérigazgatója.

Szerző(k): Bana Péter