A költések alapján a háztartások által megvásárolt szaloncukor mennyisége a 2011-ben mért visszaesést követően évről-évre növekszik. A növekedést általában az olcsóbb kimért termékek generálják, míg a csomagolt szaloncukrok piaca fokozatosan csökkent az elmúlt évek során - olvasható a GfK felmérésében.
Szerző(k): EconomxA magyar nők számára sokkal fontosabb az, hogy mi nincs egy kozmetikumban, mint az, hogy mi a fő összetevője – derül ki a német CD kozmetikai márka és az NRC piackutató reprezentatív felméréséből.
Szerző(k): EconomxA bolttípusok súlya némileg változott az élelmiszerek eladásánál - olvasható a Nielsen piackutató cég elemzésében.
Szerző(k): EconomxÖtéves csúcsot ért el a magyarországi fogyasztók bizalmi indexe az idei harmadik negyedévben 61 ponttal. Így az index hat ponttal nagyobb, mint a második negyedévben. Ez az egyik legnagyobb mértékű növekedés a világszerte felmért hatvanegy ország között - áll a Nielsen felmérésében.
Szerző(k): EconomxA gazdaság eseményeit a politikusok akarják irányítani, de valójában a fogyasztók jelölik ki az utat − véli Kozák Ákos, a GfK Piackutató Intézet ügyvezető igazgatója. Véleménye szerint a gazdaságban a fogyasztói hatalomátvétel még várat magára, de már nem sokáig.
Szerző(k): NAPIA T-Online AG, a legnagyobb német internetszolgáltató 50 százalékos részesedést szerzett az Axel Springer kiadóvállalat online piackutató cégében, az Interactive Media CCSP AG-ben. A közös vállalat a német piac legnagyobb online piackutatójává válik - közölte a T-Online vezérigazgatója.
Szerző(k): Bana Péter