A Greenpeace megbízásából készült friss közvélemény-kutatás szerint a budapestiek 81 százaléka azt szeretné, hogy a tervezett múzeumok ne a Városligetben, hanem zöldterületeket nem veszélyeztető helyszíneken kapjanak helyet.
Szerző(k): EconomxA Miniszterelnökség 5 milliárd 125 millió forint keretösszegű nyílt kommunikációs közbeszerzést hirdetett - de ha az EU nem fogadja el a finanszírozásra megjelölt három programot, akkor az eljárás eredménytelen lesz.
Szerző(k): Németh GézaTöbb lényeges ponton is változik az uniós pénzekhez való hozzáférés szabályozása - jelentette be Lázár János, Miniszterelnökséget vezető miniszter a Portfolio.hu konferenciáján.
Szerző(k): EconomxA régóta tervezett ferihegyi gyorsvasút bruttó 142 milliárd forintért épülhet, amihez 96 milliárdos támogatást igényel hazánk az Európai Bizottságtól. Több közlekedésfejlesztési nagyprojektről döntött a kormány, ezek megvalósításához több száz milliárd forint uniós támogatásra pályázunk.
Szerző(k): EconomxVirgo International néven közös céget hozott létre a Virgo Systems és a Széchenyi Tőkebefektetési Alap (SZTA). Az iwiw egykori alapító cége a nemzetközi piac meghódítását tűzte ki céljául, melynek eléréséhez januártól az SZTA befektetése is hozzájárul - írja a Világgazdaság.
Szerző(k): EconomxA PannErgy Nyrt. eláll attól, hogy a gödöllői geotermikus projektjét az eredeti tervek szerint valósítsa meg, ugyanakkor megvizsgálja egy új, termálvíz rendelkezésre állását nem igénylő műszaki koncepció megvalósítását.
Szerző(k): MTI-EcoJelenleg 962 uniós társfinanszírozással megvalósuló fejlesztés van késésben.
Szerző(k): MTI-EcoMiután az elmúlt hetekben az országos sajtóban is megjelentek az Első Magyar Környezettudatos Szociális Országos Szövetkezet (ESZOSZ) 1,3 milliárd forintos uniós hátterű munkaerőpiaci projektje körüli problémák és ma az MSZP is sajtótájékoztatót tartott az ügyben, Csepreghy Nándor, a Miniszterelnökség helyettes államtitkára azt jelezte, hogy vizsgálják a szövetkezet tevékenységét.
Szerző(k): portfolio.hu, MTINem a kartellgyanú a baja az Európai Bizottságnak az M4-es beruházással, a magas költségek is csak egy a sok aggály közül, amely felmerült a projekttel kapcsolatban - ez derül ki azokból a dokumentumokból, amelyeket Jávor Benedek európai parlamenti képviselő kérdéseire adott válaszként küldött az Európai Bizottság.
Szerző(k): Economx