reklám

04.
12.
14:11
Ingyenes AV analitikai platformmal jelentkezik a Media Future Zrt. innovációs hubja

Ingyenes AV analitikai platformmal jelentkezik a Media Future Zrt. innovációs hubja

A Media Future Zrt. bemutatta a Metrics névre hallgató szolgáltatást. A naponta frissülő online AdView analitikai platform a médiavásárlóknak nyújt elemzési lehetőségeket, 28 napos előrejelzést és automatizált ajánlatkérést. A cég kiemelt ügyfele az Indamedia Sales, szolgáltatásai azonban túlmutatnak e portfólión és alkalmasak cross-saleshouse megoldásokra is.

Szerző(k): Economx
04.
07.
14:36
Olyan árcsata tört ki a Lidl és a Tesco között, hogy büntetés lett a vége

Olyan árcsata tört ki a Lidl és a Tesco között, hogy büntetés lett a vége

A dübörgő infláció a Guardian szerint Nagy-Britanniában is megélhetési válságot okoz, amely újjáéleszti az árharcot a brit szupermarketláncok között. A brit reklámfelügyelet betiltott két Lidl-hirdetést, amelyekben a kiskereskedő megtévesztő ár-összehasonlítást tett a Tescóval szemben. Ez azt követően történt, hogy a nagy rivális diszkontlánc, az Aldi panaszt tett a hatóságnál.

Szerző(k): K. Kiss Gergely
02.
13.
12:16

Már mesterségesen generált emberek elevenítik meg a könyveket

Egészen különleges megoldást talált a Menő Könyvek az Epic című sorozat népszerűsítésére: mesterséges intelligencia által generált műemberekkel készítettek videókat, hogy promotálja a főleg fiataloknak szánt műveket.

Szerző(k): Szabó Dániel
02.
09.
13:27
Svájcban népszavazással mennének a dohánylobbinak

Svájcban népszavazással mennének a dohánylobbinak

Népszavazást tartanak a hétvégén Svájcban a dohányreklámok teljes tiltásáról. A kezdeményezés a gyermekeket és fiatalokat elérő hirdetések szinte teljes tiltását próbálja elérni.

Szerző(k): Domokos László
02.
04.
07:53
A Facebook soha nem látott összeomlást produkált, az Apple nagyot ütött

A Facebook soha nem látott összeomlást produkált, az Apple nagyot ütött

A Facebook anyavállalat, a Meta csütörtökön több mint 237 milliárd dollárt bukott a tőzsdéken, ami a legnagyobb egynapos értékvesztés az amerikai tőzsde történetében. Mindez két dolognak köszönhető: először zsugorodott a közösségi médiás cég felhasználóbázisa, valamint az Apple biztonsági frissítése megpusztította a hirdetési bevételeket.

Szerző(k): Szabó Dániel
02.
03.
12:52
A Facebookot is elérte a nagy mészárlás, összeomlott

A Facebookot is elérte a nagy mészárlás, összeomlott

Szerdán a Facebook részvényei zuhantak nagyot, miután a társaság közzétette, első negyedéves bevételei elmaradnak a várttól. Ráadásul története során először ha nagyon halványan is, de csökkent az aktív felhasználók száma.

Szerző(k): Lovas-Romváry András
01.
21.
16:36
Újabb győzelmet arattak a netes reklámok ellen

Újabb győzelmet arattak a netes reklámok ellen

A német bíróság kimondta: a HTML kódokat nem lehet szerzői jogvédelem alá vonni. Most 16. alkalommal nyert pert az internetes reklámok szűrésére specializálódott cég, az Eye/o.

Szerző(k): Sasvári Marcell
12.
08.
17:26
Az IKEA elbúcsúztatta Angela Merkelt. Stílszerűen

Az IKEA elbúcsúztatta Angela Merkelt. Stílszerűen

A bútoráruház hirdetésben emlékezik meg a német kancellár visszaovnulásáról, aki „végre otthon” tölthet több időt.

Szerző(k): Rácz Gergő
12.
02.
09:17
Az Aldi nyerte a cukiságversenyt

Az Aldi nyerte a cukiságversenyt

Kevin a répa sok éve szerepel az Aldi reklámjaiban, ám az idei volt a legsikeresebb fellépése, miután - legalábbis az Egyesült Királyságban - győztesként került ki a szívhez szóló karácsonyi hirdetések versenyéből.

Szerző(k): Komócsin Sándor
11.
12.
13:38
Alaposan felültette a vásárlókat az Aldi

Alaposan felültette a vásárlókat az Aldi

Az Aldi 2021-es karácsonyi hirdetésében mégis visszatér Kevin the Carrot, sőt felbukkan „Marcus Radishford” karakterében egy világhírű angol focista is. Pedig az előzetesben úgy tűnt, hogy Kevinnek mennie kell. De mégsem.

Szerző(k): Molnár Csaba