reklám

11.
11.
14:47
Olyan ellátási gondok vannak, hogy már reklámra se költenek a cégek

Olyan ellátási gondok vannak, hogy már reklámra se költenek a cégek

A luxusautó-márkák, a számítástechnikai cégek forgalmazói és a fast fashion boltok hagyományosan sokat költenek a karácsonyi ünnepi szezonban tévés reklámokra. Most viszont olyan készlethiány van új autókból, IT-cikkekből a chipek ellátási válsága miatt, hogy inkább nem is hirdetnek, valamint az amerikai piacon népszerű lízingajánlatokat is visszavágják. Akik mégis hirdetnek, próbálják nem meggyőzni a fogyasztókat a vásárlásról, hanem csak brandet építenek.

Szerző(k): Szabó Dániel
11.
09.
15:55
Nagyot újít az Aldi az idei karácsonyra

Nagyot újít az Aldi az idei karácsonyra

Öt év után lecseréli Kevin the Carrot figuráját az Aldi, idei karácsonyi reklámspotjában már az új sztár, Ebanana Scrooge szerepel.

Szerző(k): Molnár Csaba
10.
22.
11:14
Hónapról hónapra tömegével ömlenek a nézőkre az új reklámok

Hónapról hónapra tömegével ömlenek a nézőkre az új reklámok

Havonta ötszáz, még nem látott tévéhirdetés kerül a nézők szeme elé, a teljes reklámmennyiségnek pedig több mint a felét továbbra is az újak teszik ki – derül ki a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) Médiatanács tanulmányából.

Szerző(k): Rácz Gergő
10.
18.
08:46
Milliárdokért kommunikál az MNB

Milliárdokért kommunikál az MNB

A Frank Digital Kommunikációs Tanácsadó és Szolgáltató Kft. nyerte a Magyar Nemzeti Bank (MNB) 3 milliárd forintos keretösszegű kommunikációs közbeszerzését.

Szerző(k): Németh Géza
10.
16.
14:44
Meghosszabbítanák a focimeccsek félidei szünetét

Meghosszabbítanák a focimeccsek félidei szünetét

A Nemzetközi Labdarúgó-szövetség (FIFA) tanácsa elé kerülhet október végén az a javaslat, ami a mostani 15 percről 25 perce hosszabbítaná félidők közötti szüntet - írja a Forbes. Ennek oka a több reklámbevétel.

Szerző(k): Domokos Erika
09.
29.
15:36
Médiapiac: mit lehet tenni a nagy platformokkal szemben?

Médiapiac: mit lehet tenni a nagy platformokkal szemben?

A globális reklámbevétel több mint harmada a két legnagyobb globális platformhoz, a Google-t üzemeltető Alphabethez és a Facebookhoz áramlik. Magyarországon az arány egyelőre kisebb (26 százalék), de gyorsan emelkedik. Az online hirdetések piacán a két nagy szereplő piaci részesedése idehaza 60 százalék, és ezzel lassan, de biztosan kiszívják a bevételt a magyar tartalomiparból. Az EU-s és a hazai kormányzati segítség még várat magára, de mit tehetnek a magyar médiapiac szereplői, hogy ellenálljanak a nyomásnak? Az erre a kérdésre adható stratégiai válaszokat tárja fel a Magyar Reklámszövetség és a KPMG közös tanulmánya.

Szerző(k): Economx
09.
21.
13:31
Új szabályok jönnek a magyar boltokban

Új szabályok jönnek a magyar boltokban

Jövő május végétől a mostaninál sokkal szigorúbb szabályok vonatkoznak majd az árcímkékre az EU-ban. Egy akciós terméknél meg kell majd mondani, ténylegesen mennyibe került korábban.

Szerző(k): Csernátony Csaba
09.
13.
08:54
Chuck Norrisra a világ legnehezebb dolga vár, de megoldja

Chuck Norrisra a világ legnehezebb dolga vár, de megoldja

Olyan reklámot forgatott a norvég energiaipari innovátor, amire még a legelvetemültebb Chuck Norris rajongók is csak csettintenek: az elnyűhetetlen amerikai akciósztár - és mifelénk: aranyköpés-forrás - cirka két percben nemcsak hogy meglovagol egy orkát és egy jávorszarvast, de még a napenergiát is begyűjti.

Szerző(k): Szabó M. István
09.
08.
12:55
Koncesszióba adja reklámhelyeit a BKV

Koncesszióba adja reklámhelyeit a BKV

Szolgáltatási koncessziós szerződés keretében, a reklámhelyeinek reklám célú hasznosítására vár ajánlattevőket a BKV Zrt.

Szerző(k): Németh Géza
09.
01.
13:52
Sushi éttermek vették fel a harcot az orosz nácikkal

Sushi éttermek vették fel a harcot az orosz nácikkal

Oroszországban szabályos háború robbant ki két sushi iétterem és egy fajvédő náci csoport között azért, mert az előbbiek fekete férfi modelleket is megjelentetnek reklámikon, esetenként fehér bőrszínű, vélhetően orosz nő modellekkel.

Szerző(k): Komócsin Sándor