reklám

08.
31.
17:31
Ingyen pizzát ad a frissen oltottaknak egy magyar étteremlánc

Ingyen pizzát ad a frissen oltottaknak egy magyar étteremlánc

Ingyen pizzaszelettel jutalmazza a Covid-19 ellen frissen beoltott vendégeit a hazai szeletbár-lánc, a Pizza Me. Az ajándékot 24 óránál nem régebbi oltási igazolásuk felmutatásával igényelhetik azok, akik egy igazi olasz pizzával szeretnék enyhíteni az oltással járó kellemetlenségeket. A Pizza Me amellett, hogy vásárlói felé képviseli az oltás fontosságát, a kampányon keresztül más magánvállalatokat is arra ösztönözne, hogy vállalják fel ezt az ügyet. A Blikk szerint a kezdeményezést meghirdették a közösségi portálokon és ki is tört a posztok alatt a háborúskodás.

Szerző(k): K. Kiss Gergely
08.
30.
14:47
Felszólították a Shellt, hogy ne vezesse félre a vásárlóit - [frissítve!]

Felszólították a Shellt, hogy ne vezesse félre a vásárlóit - [frissítve!]

Hollandiában a reklámfelügyeletnek torkán akadt az a Royal Dutch Shell Plc reklámkampány, melynek ígérete, hogy az ott tankoló autósok némi felárért cserébe megválthatják a vásárolt üzemanyag karbonlábnyomát. Az ítélet első fokon született, de a kampány május óta Magyarországon is fut.

Szerző(k): Szabó M. István
08.
14.
19:43
A marketing a világűrt is legyűri

A marketing a világűrt is legyűri

Hamarosan el lehet már jutni a szélesebb társadalomnak is az űrbe, így várhatóan megjelennek ott is azok a hirdetőtáblák,, amelyeket mindenki ismer az autóutakról.

Szerző(k): Rácz Gergő
08.
05.
16:50
Figyelmeztet a GVH: más néven próbálják eladni a tiltott fogfehérítőt

Figyelmeztet a GVH: más néven próbálják eladni a tiltott fogfehérítőt

A forgalmazó igyekszik megkerülni a hazai hatóságokat, és más néven igyekszik továbbra is értékesíteni a BrightWhite otthoni fogfehérítő szettet. A szert betiltották, most újabb lépésről döntött a versenyhatóság.

Szerző(k): Rácz Gergő
07.
21.
15:18
Ez a cég lehet az olimpia legnagyobb vesztese

Ez a cég lehet az olimpia legnagyobb vesztese

A Dentsu japán legnagyobb reklámügynöksége, a tokiói olimpiai pályázat kulcsszereplője volt. Eddig mindent az érdekei szerint alakíthatott, de most komoly pofont ad a cégnek, hogy sorra lépnek vissza a szponzorok.

Szerző(k): Szabó Zsuzsanna
07.
19.
22:46
A BKV ismét meghirdeti a reklámhelyeit

A BKV ismét meghirdeti a reklámhelyeit

A BKV Zrt. igazgatósága döntött a korábban eredménytelenül zárult reklámtenderének ismételt kiírásáról. A koncessziós eljárástól azt remélik, hogy a kiszélesített versenyhelyzetnek köszönhetően a lehető legmagasabb árbevételt tudják elérni a reklámhelyek bérbeadásából.

Szerző(k): Domokos Erika
07.
17.
19:06
Szlovákia magasabb fokozatba kapcsol

Szlovákia magasabb fokozatba kapcsol

Szlovákiában új oltási kampányt indítanak, miután az eddigi kifulladt. Ezúttal egy profi reklámcéget kérnek fel a hirdetések kidolgozására, bár egyelőre még nem tisztázott, hogyan fogják finanszírozni kampányt. Nyereményjátékkal is ösztönzik az oltási kedvet.

Szerző(k): Barabás Júlia
06.
19.
11:51
Négy éve nem történt ilyen Kasza Tibiéknél

Négy éve nem történt ilyen Kasza Tibiéknél

Négy év után tavaly 100 millió forint alá csökkent Kasza Tibor és testvére cégének éves forgalma, és a nyeresége is a felére esett. Osztalékelőleget azonban év közben is ki tudtak venni a vállalkozásból. Kaszáék a kozmetikai cikkek webes kereskedelmébe is belevágtak, külön cégbe szervezték Kasza Tibi feleségének nevével piacra dobott termékek árusítását.

Szerző(k): Domokos Erika
06.
14.
19:40
MRSZ: aggasztó a pedofília és a nemi identitás kérdésének összemosása

MRSZ: aggasztó a pedofília és a nemi identitás kérdésének összemosása

A Reklámszövetség véleménye szerint a homoszexualitás és nemváltás tömegmédiában és reklámokban való megjelenítését ilyen mértékben és módon nem indokolt törvényileg szabályozni. A szervezet aggasztónak véli a bűncselekménynek számító pedofília és az alapvető emberi jognak számító szexuális orientáció összekapcsolását a reklám és média törvények módosító szövegtervezetében - derül ki a Magyar Reklámszövetség közleményéből.

Szerző(k): Szabó Dániel
06.
01.
14:07
A kormányzati hirdetések négymilliárdos osztalékot hoztak Balásy Gyulának

A kormányzati hirdetések négymilliárdos osztalékot hoztak Balásy Gyulának

A kormányzati és állami céges hirdetéseket megjelentető, illetve kampányokat lebonyolító két Balásy-cég összesen 4 milliárd 208 millió forint osztalékot fizet a tulajdonosának - írta meg a friss céges beszámolók alapján a 24.hu.

Szerző(k): Domokos Erika