A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) 25 millió forintos bírságot szabott ki a Parusan hajhullást csökkentő sampon német gyártójára és hazai forgalmazójára, amiért az egészségre vonatkozó, valótlan állításokkal reklámozták terméküket - adta hírül a hivatal.
Szerző(k): Domokos LászlóReklámkampányba kezd a Budapesti Közlekedési Központ (BKK), hogy az emberek térjenek vissza a tömegközlekedéshez. A szerződés keretösszege nettó 150 millió forint, amely elmarad a milliárdos kormányzati költésektől, de egy veszteséges cég esetében túlzó lehet - írja a Népszava.
Szerző(k): Szász PéterNapok alatt több millió forintot költött a Fidesz azokra az internetes reklámokra, amelyek célja Karácsony Gergely lejáratása. A YouTube-on megjelenő videók legalább öt másodpercig lavakarhatatlanok a képernyőről.
Szerző(k): Komócsin SándorA Gazdasági Versenyhivatal (GVH) vizsgálata alapján a Vargapeptide családba tartozó úgynevezett Proinzulin C-peptid kozmetikumok hirdetései valótlanul tulajdonítottak gyógyhatást, többek között koronavírus elleni hatásosságot a termékeknek. A nemzeti versenyhatóság véglegesen megtiltotta az érintett termékek jogellenes reklámozását, és a maximálisan kiszabható 117,8 millió forintos bírságot rótta ki a forgalmazóra.
Szerző(k): Csernátony CsabaA Flurry Analitics elemzőcég 2,5 millió készüléken végzett felmérése alapján bejött az Apple újítása hogy az alkalmazások már csak felhasználói engedély birtokában továbbíthatják a rólunk begyűjtött adatokat. Ez az a lehetőség, ami miatt a Facebook hatalmas patáliát csapott, hiszen komolyan belerondít üzleti modelljükbe.
Szerző(k): Szász PéterSzlovákiában készülhet egy olyan lista, amelyre feliratkozhatnak azok, akik nem kérnek a cégektől érkező reklámhívásokból.
Szerző(k): Csernátony CsabaKomoly vizsgálatot kezdett az amerikai értékapapír felügyelet a Volkswagen konszernnél PR részlege április tréfája miatt, amely szerint az amerikai leányvállalatukat Voltswagenre neveznék át.
Szerző(k): Lovas-Romváry AndrásAz elemzők ugyan számítottak rá, hogy az internetes szolgáltatásokat kínáló cégek nagy használt látják a pandémiával járó bezártságnak, miután az otthon ülő emberek többet interneteznek, ám a Google szárnyalás ennek tükrében is meglepő.
Szerző(k): Komócsin SándorA magyarok csupán ötöde hisz azokban a termékekben vagy szolgáltatásokban, amit a véleményvezérek ajánlanak. A gyanakvás ellenére a posztok hatása a vásárlásokban lecsapódhat.
Szerző(k): Herman Bernadett