A Google nem ad teret többé a koronavírus-járványra vonatkozó összeesküvés-elméleteknek - jelentette be pénteken kiadott közleményében a kaliforniai óriásvállalat az MTI szerint.
Szerző(k): Szabó ZsuzsannaA járványhelyzet okozta megnövekedett képernyőfogyasztás újabb fordulatot hozott az amúgy is folyamatos változásban levő magyarországi reklámpiac számára. Már a kampánytervezésben is érdemes a reklámpiacnak a kisebb költségvetést igénylő, de heti szinten gyakorlatilag azonos sokaságot elérő online hirdetések felé fordulnia. Az új trend az, hogy már nem médiatípusok alapján kell választaniuk a piaci szereplőknek – a képernyők egyre közelebb kerülnek egymáshoz a reklámkampányok szempontjából is.
Szerző(k): Szabó DánielÚjabb több mint 6 milliárd forintot költ el az állampolgárok tájékoztatására a kormányzati kommunikációért felelős Miniszterelnöki Kabinetiroda. A Rogán Antal vezette tárca még április elején állapodott meg az állami hirdetési pénzeket felszívó cégcsoporttal, de a szerződést csak most töltötték fel az erre a célra létrehozott felületre - vette észre a G7.hu.
Szerző(k): K. Kiss GergelyEgyre nagyobb figyelmet kapnak a gyermekeknek szóló reklámok Európában. Magyarországon a Gazdasági Versenyhivatal (GVH)is nagyon figyel erre, több eljárást is indítottak gyermekreklámok miatt, amelyek mind bírságolással zárultak. Mire kell odafigyelni a gyermekeknek szóló reklámoknál, mit vizsgál a GVH és milyen bírságokat szab ki - vette sorra a Deloitte Legal versenyjogi csoportjának ügyvédje, Miks Anna a GVH irodavezetőjével, Zenisek Andreával.
Szerző(k): Szepesi AnitaA koronavírus elleni termékek internetes árusítását vizsgálta 2020. március 19-20-án a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) és több kifogásolható gyakorlatot azonosított.
Szerző(k): Szepesi AnitaA Covid-19 megbetegedésekre tekintettel a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) fokozott figyelemmel vizsgálja a vírusokkal és baktériumokkal szemben védelmet kínáló termékek reklámját. Egyebek mellett például azt, hogy a hirdetések ne keltsék megalapozatlanul azt a látszatot, hogy egy adott termék valamiféle megelőző- vagy gyógyhatással rendelkezik. Ebben az esetben ugyanis a felelős reklámozó, illetve a hirdetést közzé tevő milliós bírságra számíthat - hívja fel a figyelmet a Lakatos, Köves és Társai Ügyvédi Iroda.
Szerző(k): Szabó ZsuzsannaSokan keresik most azt a csodaszert, amellyel megvédhetik magukat és családjukat a betegségtől. Ezt kihasználva, számos vállalkozás hirdet a vírus elleni hatékony védelmet biztosító terméket. Mennyire lehet-e hinni az ilyen reklámoknak és egyáltalán lehet-e jogszerűen reklámozni a vírus ellen védő termékeket?
Szerző(k): Szepesi AnitaA legtöbb felhasználó azt sem tudja, hogy telepítette, de mégis működésbe léphet telefonján a LeifAccess.A nevű új malware. Az ártalmas kód amellett, hogy a háttérben fut és meríti a telefon akkumulátorát, a felhasználó tudta nélkül értékel fel más ártalmas applikációkat a Google Play áruházban és még reklámokat is betölt.
Szerző(k): Szabó DánielHatározatlan időre letiltotta a reklámokat a Youtube a koronavírusos videóknál. Az érintettek kiakadtak.
Szerző(k): Csernátony Csaba