reklám

07.
20.
14:20
Nagyon nyomja a reklámot Berki Krisztián neje - bírság lett a vége

Nagyon nyomja a reklámot Berki Krisztián neje - bírság lett a vége

A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) vizsgálata alapján Berki Renáta anélkül reklámozta egy kereskedő cég óráit a közösségi oldalán, hogy megjelölte volna a posztok fizetett jellegét. A bújtatott reklámozás tisztességtelen kereskedelmi gyakorlatnak minősül, amiért a nőt 2,2 millió, a kereskedőt 1,2 millió forintra bírságolta a GVH.

Szerző(k): Domokos Erika
07.
18.
10:30
Koronavírus: betelt a pohár a Google-nál - lépett az óriáscég

Koronavírus: betelt a pohár a Google-nál - lépett az óriáscég

A Google nem ad teret többé a koronavírus-járványra vonatkozó összeesküvés-elméleteknek - jelentette be pénteken kiadott közleményében a kaliforniai óriásvállalat az MTI szerint.

Szerző(k): Szabó Zsuzsanna
05.
29.
12:06
Megkerülhetetlen lett az online a hirdetési piacon

Megkerülhetetlen lett az online a hirdetési piacon

A járványhelyzet okozta megnövekedett képernyőfogyasztás újabb fordulatot hozott az amúgy is folyamatos változásban levő magyarországi reklámpiac számára. Már a kampánytervezésben is érdemes a reklámpiacnak a kisebb költségvetést igénylő, de heti szinten gyakorlatilag azonos sokaságot elérő online hirdetések felé fordulnia. Az új trend az, hogy már nem médiatípusok alapján kell választaniuk a piaci szereplőknek – a képernyők egyre közelebb kerülnek egymáshoz a reklámkampányok szempontjából is.

Szerző(k): Szabó Dániel
05.
08.
14:17
A bajba jutottak támogatására nincs pénz, de plakátra most is jutott bőven

A bajba jutottak támogatására nincs pénz, de plakátra most is jutott bőven

Újabb több mint 6 milliárd forintot költ el az állampolgárok tájékoztatására a kormányzati kommunikációért felelős Miniszterelnöki Kabinetiroda. A Rogán Antal vezette tárca még április elején állapodott meg az állami hirdetési pénzeket felszívó cégcsoporttal, de a szerződést csak most töltötték fel az erre a célra létrehozott felületre - vette észre a G7.hu.

Szerző(k): K. Kiss Gergely
04.
22.
18:19
Durva bírság lehet a vége a gyerekeknek szóló reklámnak

Durva bírság lehet a vége a gyerekeknek szóló reklámnak

Egyre nagyobb figyelmet kapnak a gyermekeknek szóló reklámok Európában. Magyarországon a Gazdasági Versenyhivatal (GVH)is nagyon figyel erre, több eljárást is indítottak gyermekreklámok miatt, amelyek mind bírságolással zárultak. Mire kell odafigyelni a gyermekeknek szóló reklámoknál, mit vizsgál a GVH és milyen bírságokat szab ki - vette sorra a Deloitte Legal versenyjogi csoportjának ügyvédje, Miks Anna a GVH irodavezetőjével, Zenisek Andreával.

Szerző(k): Szepesi Anita
03.
30.
18:28
Koronavírus: így verik át a védőfelszerelésre vadászó vásárlókat

Koronavírus: így verik át a védőfelszerelésre vadászó vásárlókat

A koronavírus elleni termékek internetes árusítását vizsgálta 2020. március 19-20-án a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) és több kifogásolható gyakorlatot azonosított.

Szerző(k): Szepesi Anita
03.
26.
11:38
Koronavírus: erre ugrik a hatóság

Koronavírus: erre ugrik a hatóság

A Covid-19 megbetegedésekre tekintettel a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) fokozott figyelemmel vizsgálja a vírusokkal és baktériumokkal szemben védelmet kínáló termékek reklámját. Egyebek mellett például azt, hogy a hirdetések ne keltsék megalapozatlanul azt a látszatot, hogy egy adott termék valamiféle megelőző- vagy gyógyhatással rendelkezik. Ebben az esetben ugyanis a felelős reklámozó, illetve a hirdetést közzé tevő milliós bírságra számíthat - hívja fel a figyelmet a Lakatos, Köves és Társai Ügyvédi Iroda.

Szerző(k): Szabó Zsuzsanna
03.
21.
10:25
Koronavírus: Óvatosan a csodaszerekkel!

Koronavírus: Óvatosan a csodaszerekkel!

Sokan keresik most azt a csodaszert, amellyel megvédhetik magukat és családjukat a betegségtől. Ezt kihasználva, számos vállalkozás hirdet a vírus elleni hatékony védelmet biztosító terméket. Mennyire lehet-e hinni az ilyen reklámoknak és egyáltalán lehet-e jogszerűen reklámozni a vírus ellen védő termékeket?

Szerző(k): Szepesi Anita
03.
05.
13:33
Sunyi Android-vírus pusztítja a telefonokat

Sunyi Android-vírus pusztítja a telefonokat

A legtöbb felhasználó azt sem tudja, hogy telepítette, de mégis működésbe léphet telefonján a LeifAccess.A nevű új malware. Az ártalmas kód amellett, hogy a háttérben fut és meríti a telefon akkumulátorát, a felhasználó tudta nélkül értékel fel más ártalmas applikációkat a Google Play áruházban és még reklámokat is betölt.

Szerző(k): Szabó Dániel
03.
05.
11:54
Odacsapott a Youtube

Odacsapott a Youtube

Határozatlan időre letiltotta a reklámokat a Youtube a koronavírusos videóknál. Az érintettek kiakadtak.

Szerző(k): Csernátony Csaba