reklám

09.
04.
17:41
Nem hirdethet gyerekeknek a YouTube

Nem hirdethet gyerekeknek a YouTube

Hatalmas összeget fizet a YouTube tulajdonosa, miután kiderült, illetéktelenül gyűjtötte gyerekek adatait, és hatalmas bevételre tett szert olyan tartalmakkal, amelyek fiatalkorúaknak szánt hirdetéseket tartalmaztak. A 170 millió dolláros összeg a maga nemében az eddigi legnagyobb, a jövőben remélhetőleg általában is kevesebb lesz a kifejezetten gyerekeket célzó hirdetés az interneten.

Szerző(k): Rácz Gergő
08.
24.
09:25
Önkormányzati választások: hivatalosan megkezdődött a kampányidőszak

Önkormányzati választások: hivatalosan megkezdődött a kampányidőszak

Hivatalosan megkezdődött szombaton a helyi és nemzetiségi önkormányzati képviselők választását megelőző kampány. A választási eljárásról szóló törvény szerint a kampány a választást megelőző 50. napon kezdődik és a szavazás napjáig, a voksolás befejezéséig tart - írja az MTI.

Szerző(k): Szabó Zsuzsanna
08.
15.
12:38
A klinikai halál állapotába került egy adónem - mi vele a teendő?

A klinikai halál állapotába került egy adónem - mi vele a teendő?

A 2019-es nyári adócsomag példátlan fordulatot hozott a reklámadó szabályaiban. A jogalkotó határozott időre felfüggesztette a reklámadó rendelkezéseinek alkalmazását - méghozzá év közben -, ugyanakkor magát a szabályrendszert érintetlenül hagyta. Hogyan hat mindez a reklámok megrendelőire - ezt járta körül a Mazars.

Szerző(k): Domokos László
08.
11.
16:57
Múzeumba kerül a Malév egyik utolsó emléke

Múzeumba kerül a Malév egyik utolsó emléke

Több mint húszéves Malév-reklámtábla került elő a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtéren, a tábla a Magyar Műszaki és Közlekedési Múzeumba kerül - közölte a Budapest Airport (BA) vasárnap az MTI-vel.

Szerző(k): Szabó Dániel
08.
01.
16:20
Ügyfeleinek 100 milliót oszt szét a biztosító - köszönje a GVH-nak

Ügyfeleinek 100 milliót oszt szét a biztosító - köszönje a GVH-nak

A 4Life Direct és biztosító-partnerei közel 100 millió forintos kompenzációt fizetnek az ügyfeleknek a GVH eljárása nyomán.

Szerző(k): Domokos Erika
07.
30.
11:48
Ami pénzt nem az állam fizet ki, az a Google-nél és a Facebooknál landol

Ami pénzt nem az állam fizet ki, az a Google-nél és a Facebooknál landol

Hárompólusúvá vált a magyarországi médiapiac a bevételek eloszlása alapján 2018-ban, a trend idén folytatódik. A médiaköltések legnagyobb része kvázi egyetlen piaci szereplőnél koncentrálódik, a kormányközeli médiumokat összefogó Közép-Európai Sajtó és Média Alapítványnál. A második legnagyobb bevételt az olyan globális szereplők teszik el, mint a Facebook és a Google. A harmadik piaci tömb pedig a hagyományos független kiadóké, ügynökségeké - az utóbbiak azzal szembesülnek, hogy sokan vannak az eszkimók, de egyre kevesebb a fóka.

Szerző(k): Szabó Dániel
07.
19.
19:11
Új szereplő tűnt fel az állami reklámkampányokban - egy vendéglős is nyer vele

Új szereplő tűnt fel az állami reklámkampányokban - egy vendéglős is nyer vele

A Magyar Turisztikai Ügynökség tavaly alapított cége egy tízmilliárdos és egy hatmilliárdos keretmegállapodást kötött turisztikai kampányok lebonyolítására. A hatmilliárdos munkát egy új szereplő, a Mediator Group Reklámügynökség Kft. nyerte el, amelynek novemberben lett új résztulajdonosa egy vendéglátós szakember személyében.

Szerző(k): Domokos Erika
07.
13.
10:08
Feltámad a régen eltűnt, legendás magyar márka

Feltámad a régen eltűnt, legendás magyar márka

A napokban dobja piacra az 50-es, 60-as évek ikonikus üdítőitala nyomán készült Bambit, a több mint 50 márkát menedzselő Unger and Partners. Az alapító és ügyvezető Unger Zsolt prémiummárka-specialista, eddig olyan sikeres brandeken dolgozott, mint a Kreinbacher, a Sauska, a Gere, a Vis Vitalis, valamint az Ilcsi.

Szerző(k): K. Kiss Gergely
06.
07.
09:58
Hernádi Zsolt eladta a magyar randiportáljait

Hernádi Zsolt eladta a magyar randiportáljait

Hernádi Zsolt, a Mol Nyrt. elnök-vezérigazgatója kiszáll az online társkereső bizniszből. Az osztrák Russmedia International ugyanis megvásárolta a tulajdonrészét a legnagyobb hazai társkereső oldalakat működtető Dating Central Europe-ban.

Szerző(k): Herman Bernadett
05.
27.
15:55
Bújtatot reklámozáson is kapták a népszerű C vitaminos céget

Bújtatot reklámozáson is kapták a népszerű C vitaminos céget

31 milliós forintos bírságot szabott ki a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) a "Novo C plus" vitaminkészítmények miatt, a disztribútor megtévesztő reklámozás eszközével élt.

Szerző(k): Szabó M. István