A YouTube annak idején teljesen ingyenes videómegosztóként indult el, de a Netflix és a többi streaming-szolgáltató sikerén felbuzdulva szintén elindított egy fizetős prémium konstrukciót. A Youtube Originals havi 12 dollárért kínált exkluzív tartalmakat reklámmentesen, de a Google albrandje feladja a harcot és hirdetéseket rak a műsorokba.
Szerző(k): Szabó DánielKözel négy évtized után megszünteti nyomtatott katalógusát a H&M – jelentette be a svéd ruházati vállalat. „A fogyasztói szokások változása nyomán ma már az interneten vásárolnak az emberek, ezért úgy döntöttünk, hogy búcsút intünk a katalógusunknak” – idézi a cég honlapját a G7.hu.
Szerző(k): K. Kiss GergelyCenzúrázták a Leica optikai készülékeket gyártó német vállalat oldalát a kínai Weibo mikroblogon, miután a cég neve összefüggésbe került egy az 1989-es Tiananmen téri eseményeket bemutató promóciós videóval - derül ki a South China Morning Post (SCMP) hongkongi lap pénteki cikkéből.
Szerző(k): Szepesi AnitaA választási kampány idején a kampánykiadványokat engedély és bejelentés nélkül lehet előállítani és terjeszteni, de azokon minden esetben szerepelnie kell impresszumszerűen a kiadó adatainak, így fel kell tüntetni a kiadó nevét, székhelyét és a kiadásért felelős személy nevét is.
Szerző(k): K. Kiss GergelyKomoly összeget költ el a lengyel kormánypárt már most választási reklámokra, pedig csak ősszel lesz a parlamenti szavazás.
Szerző(k): Barabás JúliaCsak egy kereskedelmi médiaszolgáltató jelentkezett a Nemzeti Választási Bizottságnál (NVB), hogy a szombaton indult választási kampányban politikai reklámot kíván közzétenni - közölte a Nemzeti Választási Iroda (NVI) az MTI érdeklődésére szombaton.
Szerző(k): Szász PéterA médiafogyasztóknak néha fel sem tűnik, de máskor botrányokhoz vezet egy-két rosszul elhelyezett hirdetés. A légi szerencsétlenségek mellett virító repülőjegyhirdetés, vagy a terrortámadásról szóló hírbe becsúszott fekete pénteki akciók reklámja nemcsak ízléstelen, de hatalmas kárt okozhat egy-egy márkának. A hazai hirdetési piacon a márkabiztonság ezen aspektusára egyelőre kevés cég figyel, pedig az Indamedia Sales és a Whitereport közös kutatása alapján itthon sem vehetik ezt félvállról sem a legnagyobb, sem a legkisebb márkák. A kvalitatív felmérés eredményeiről, valamint a brand safety fontosságáról beszélgettünk Incze Kingával, a szakértői interjúk készítőjével.
Szerző(k): Szabó DánielÁprilis elejétől indul a CBA legújabb kampánya, amelyben ismét Icuka a főszereplő, de most egy teljesen új szerepkörben és környezetben lehet őt látni - írja az origo.hu.
Szerző(k): K. Kiss GergelyA Gazdasági Versenyhivatal (GVH) 12,5 millió forintra bírságolta a Magyar Telekomot iPhone készülékek jogsértő reklámozásáért.
Szerző(k): Domokos Erika