Akár 90 milliárd forintot is elkölthet kommunikációra a magyar kormány a következő három évben - értesült a G7.
Szerző(k): Domokos ErikaJogsértően reklámozta termékeit a CalciTrio étrend-kiegészítő forgalmazója a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) szerint, bírságot azonban nem kell fizetnie, miután együttműködött a hivatallal: elismerte a jogsértést, és megfelelési programot dolgozott ki.
Szerző(k): K. Kiss GergelyA milliárdos állami kommunikációs kampányokban és állami vállalatoknak is dolgozó Trinity Communications Kft. és Young and Parners Kft. tulajdonosát, Kuna Tibort különösen nagy vagyoni hátrányt okozó költségvetési csalás bűntettével és hamis magánokirat felhasználásával vádolják a 444.hu értesülése szerint. Az ügynek hatvannál is több vádlottja van.
Szerző(k): Domokos ErikaUgyanaz a három konzorcium bonyolíthatja le a következő években a kormányzati reklámkampányokat, amelyek az elmúlt másfél évben is intézték több mint 70 milliárd forintért - derül ki a G7 cikkéből.
Szerző(k): Domokos ErikaAz MTVA (közmédia) tévécsatornáinak reklámidejét értékesítő Media Services Company Magyarország Kft. (MSC) több mint félmilliárdos osztalékot fizetett tulajdonosainak - számolt be a 24.hu.
Szerző(k): Domokos ErikaA Tállai Andráshoz köthető mezőkövesdi focicsapatnál magasabb az átlagfizetés, mint felcsúti Puskás Akadémia FC-nél - szúrta ki az mfor.hu. Elárulták, honnan érkezik a szép summa.
Szerző(k): K. Kiss GergelyGondolná, hogy lopják a méretesebb élőpontyokat a természetes vizeinkből? Mindezt nem azért, hogy kilóra eladják és az asztalra kerüljenek, hanem azért, hogy nagyobb halastavak reklámértékét növeljék. Pénteken egy 32 kilós pontymonstrumról derült ki, hogy akár 1 millió forintot is érhet. De ez csak a jéghegy csúcsa lehet, a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal a Napi.hu-val azt közölte: nagyon kevés eset derül ki.
Szerző(k): Szabó DánielÉletének 72. évében elhunyt Sas István, a magyar reklám történetének egyik legnagyobb alakja. A hetvenes évek második felétől a 80-as évek végéig ő volt az ország legmeghatározóbb reklámszakembere, több mint kétezer reklámfilmet írt és rendezett - értesült a Kreatív.hu.
Szerző(k): K. Kiss GergelySpice of Europe szlogennel indít Budapestet népszerűsítő külföldi kampányt a Magyar Turisztikai Ügynökség. Az első üzemben másfél milliárd forintot költenek hirdetésekre.
Szerző(k): Domokos Erika