Szép profitot hoztak tavaly Garancsi István cégei, egyebek mellett jól teljesített a villanyoszlopokra helyezhető hirdetéseket értékesítő ESMA Reklám Kft. is.
Szerző(k): Komócsin SándorA belga királyi család felszólította a Burger King gyorsétteremlánc belgiumi részlegét, hogy állítsa le a Fülöp király fényképével illusztrált reklámkampányt - közölte a La Libre Belgique című belga napilap hétfőn.
Szerző(k): Szabó ZsuzsannaLegalizált lopásnak nevezte az LMP társelnöke annak a 2,8 milliárd forintnak az elköltését, amelyet a monopolhelyzetben lévő Magyar Villamos Művek költött tavaly és idén saját reklámjára.
Szerző(k): Papp ZsoltA Magyar Nemzet úgy tudja, hogy a Network 360 Reklámügynökség a jövőben nem számíthat túl sok állami megrendelésre.
Szerző(k): Papp ZsoltCsaknem másfél évnyi szünet után újra milliárdos médiakampányba kezd a Magyar Nemzeti Bank – írja a Magyar Nemzet.
Szerző(k): Domokos ErikaEgyetlen piacról élő médiatermék sem lenne életképes az értékesítők munkája nélkül. Ez a feladatkör azonban sajátos személyiséget követel és igen összetett folyamatok kézben tartását igényli. Néhány műhelytitokba avatta be lapunkat Bohár Judit, a Napi.hu reklámfelületeit is értékesítő CEMP Sales House menedzsere.
Szerző(k): K. Kiss GergelyMódosította az Országgyűlés a reklámadóról szóló törvényt kedden, ennek értelmében 7,5 százalék lesz a kulcs a második félévben a reklámadó-fizetésre kötelezetteknek - írja az MTI.
Szerző(k): K. Kiss GergelyA Blikk úgy tudja, hogy a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) megelégelte, hogy a magyar celebek rendszeren elfelejtik feltüntetni posztjaiknál, hogy azok szponzorált tartalmak, ezért szabályoznák a területet.
Szerző(k): Szabó ZsuzsannaA Jagelló Klub lengyel patrióta civil szervezet szerint a Lidl átveri a vevőket, mert a Lengyel márkák hete akcióban olyan olyan termékeket is reklámoz, amelyeket nem hazai gyártók állítanak elő.
Szerző(k): Barabás Júlia