reklám

01.
19.
11:18
Óriásbírságot kapott a Telekom

Óriásbírságot kapott a Telekom

A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) jogsértőnek ítélte a Magyar Telekom Nyrt. (Telekom) összehasonlító reklámjait, mert azokban a társaság nem tárgyilagosan hasonlította össze saját és versenytársai 4G mobilinternet-hálózatainak nagyságát. A „legnagyobb 4G hálózat” szlogenű kampányokkal elkövetett jogsértésért 600 millió forint bírságot szabott ki a GVH a Telekomra - adta hírül a hivatal.

Szerző(k): Economx
01.
09.
16:20
Egy problémás figura jelent meg a magyar kormány reklámjaiban

Egy problémás figura jelent meg a magyar kormány reklámjaiban

A családi adókedvezmény növekedését propagáló kormányzati hirdetés fotóján egy jelentős adótartozásokat felhalmozó vállalkozót vélt felismerni a 444.hu egyik olvasója. Az üzletember megerősítette, hogy ő van a fotón.

Szerző(k): Economx
01.
04.
11:25
Íme, minden adat a magyar tévéreklámokról - az is, amit nem akart tudni!

Íme, minden adat a magyar tévéreklámokról - az is, amit nem akart tudni!

Az egy televízióra jutó új reklámfilmek száma 91-ről 78-ra csökkent 2016 első felében a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) adatai szerint, a legtöbb új reklámot márciusban mutatták be, túlnyomó többségük továbbra is a nőket célozza meg.

Szerző(k): MTI
12.
28.
14:45
Centralizálják a rádiós hirdetési piacot - új cég alakult

Centralizálják a rádiós hirdetési piacot - új cég alakult

Minden eddiginél nagyobb rádiós hirdetési hálózatot (sales house) hoznak létre. A háttérben felsejlik Habony hitelezője és Csetényi volt üzlettársa - írja a Magyar Nemzet.

Szerző(k): Economx
12.
23.
13:11
Habony hitelezője vette meg a magyar Atmediát

Habony hitelezője vette meg a magyar Atmediát

A Tombor András üzletember által alapított Visus Invest Kft. vásárolta fel a holland Atmedia Holdings BV. által tulajdonolt piacvezető tévés sales house-t, az Atmedia Kft.-t - közölte a cég.

Szerző(k): Economx
12.
13.
13:41
Reklámcéget alapított az új kormányközeli média

Reklámcéget alapított az új kormányközeli média

Bővül a cégháló: reklámügynöki tevékenységre hozott létre vállalkozást a Mediaworks kiadó új tulajdonosa, a Mészáros Lőrinchez kötődő Opimus Press Zrt. - értesült az Átlátszó.hu.

Szerző(k): Economx
12.
13.
12:41
Újabb iparágat lehetetlenítene el a kormány

Újabb iparágat lehetetlenítene el a kormány

A közterületi reklámozást nem csak a diszkriminatív és szeletív adók bevezetésével, hanem a Településkép védelméről szóló törvény közterületi reklámozásának további szigorításával is megpróbálja ellehetetleníteni a kormány - hívja fel a figyelmet a Magyar Reklámszövetség.

Szerző(k): Economx
12.
13.
12:05
Nem fiatalít 15 évet a kezelés - megtévesztő reklám miatt bírságolt a GVH

Nem fiatalít 15 évet a kezelés - megtévesztő reklám miatt bírságolt a GVH

Jogsértők az Ultherapy arckezeléssel kapcsolatos reklámok, azokban megtévesztő állításokat tettek közzé a hatékonysággal kapcsolatban - állapította meg a versenyhivatal. A kommunikációban megjelenített „előtte-utána” fotók sem tükröztek valós helyzetet.

Szerző(k): Economx
12.
13.
10:09
Alakul az újabb kormányzati lenyúlás?

Alakul az újabb kormányzati lenyúlás?

A települések arculatát védő jogszabályba csomagolva mégiscsak átszabhatja a kormány a plakátpiacot. Az önkormányzatoknak az új kormányzati előírásoknak megfelelően felül kellene vizsgálniuk a reklámszerződéseiket, az állam büntethetné is az új szabályok megszegőit.

Szerző(k): Economx
12.
06.
14:33
Komoly bírságot kapott a Vodafone

Komoly bírságot kapott a Vodafone

A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) döntése szerint a Vodafone Magyarország Mobil Távközlési Zrt. lényeges feltételeket és kötöttségeket hallgatott el a Vodafone Family kedvező csomagdíjának igénybevételéhez kapcsolódó a Négy előfizetés csak 6880 forint havonta szlogennel futó reklámfilmjében. A jogsértésért 90 millió forint bírságot szabott ki a GVH a vállalkozásra.

Szerző(k): Economx