A családi adókedvezmény növekedését propagáló kormányzati hirdetés fotóján egy jelentős adótartozásokat felhalmozó vállalkozót vélt felismerni a 444.hu egyik olvasója. Az üzletember megerősítette, hogy ő van a fotón.
Szerző(k): EconomxAz egy televízióra jutó új reklámfilmek száma 91-ről 78-ra csökkent 2016 első felében a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) adatai szerint, a legtöbb új reklámot márciusban mutatták be, túlnyomó többségük továbbra is a nőket célozza meg.
Szerző(k): MTIMinden eddiginél nagyobb rádiós hirdetési hálózatot (sales house) hoznak létre. A háttérben felsejlik Habony hitelezője és Csetényi volt üzlettársa - írja a Magyar Nemzet.
Szerző(k): EconomxA Tombor András üzletember által alapított Visus Invest Kft. vásárolta fel a holland Atmedia Holdings BV. által tulajdonolt piacvezető tévés sales house-t, az Atmedia Kft.-t - közölte a cég.
Szerző(k): EconomxBővül a cégháló: reklámügynöki tevékenységre hozott létre vállalkozást a Mediaworks kiadó új tulajdonosa, a Mészáros Lőrinchez kötődő Opimus Press Zrt. - értesült az Átlátszó.hu.
Szerző(k): EconomxA közterületi reklámozást nem csak a diszkriminatív és szeletív adók bevezetésével, hanem a Településkép védelméről szóló törvény közterületi reklámozásának további szigorításával is megpróbálja ellehetetleníteni a kormány - hívja fel a figyelmet a Magyar Reklámszövetség.
Szerző(k): EconomxJogsértők az Ultherapy arckezeléssel kapcsolatos reklámok, azokban megtévesztő állításokat tettek közzé a hatékonysággal kapcsolatban - állapította meg a versenyhivatal. A kommunikációban megjelenített „előtte-utána” fotók sem tükröztek valós helyzetet.
Szerző(k): EconomxA települések arculatát védő jogszabályba csomagolva mégiscsak átszabhatja a kormány a plakátpiacot. Az önkormányzatoknak az új kormányzati előírásoknak megfelelően felül kellene vizsgálniuk a reklámszerződéseiket, az állam büntethetné is az új szabályok megszegőit.
Szerző(k): EconomxA Gazdasági Versenyhivatal (GVH) döntése szerint a Vodafone Magyarország Mobil Távközlési Zrt. lényeges feltételeket és kötöttségeket hallgatott el a Vodafone Family kedvező csomagdíjának igénybevételéhez kapcsolódó a Négy előfizetés csak 6880 forint havonta szlogennel futó reklámfilmjében. A jogsértésért 90 millió forint bírságot szabott ki a GVH a vállalkozásra.
Szerző(k): Economx