Vészjelzést küldött a Magyar Reklámszövetség. Gulyás János, a szervezet elnöke azt mondta: a reklámbevételek húsz évvel ezelőtti szinten vannak, az iparág évek óta mélyütések sorozatát szenvedi el.
Szerző(k): K. R.A régióban egyedüliként nálunk értéktelenedett el a média reklámárazása, a cégek kevesebbet költenek hirdetésre.
Szerző(k): T. E.Tíz utazási tanácsadót vizsgált a Pest Vármegyei Főügyészség. Megtudtuk, hogy a független utazási tanácsadó a tanácsadáson túl az utazás teljesítéséért felelősséggel nem tartozik.
Szerző(k): Drávucz PéterA világsztár amerikai énekesnő esete a legújabb példa arra, hogyan küzd az Európai Unió digitális jogszabályainak alkalmazásával.
Szerző(k): Horváth TiborKét sportág is erős katalizátora lehet a reklámbevételeknek.
Szerző(k): K. O.Már érvényesül a tavaly júniusban hatályba lépett Magyar Reklámetikai Kódex hatása, érezhetően csökkent a fogyasztói panaszok száma – tudta meg az Economx. A Magyar Reklámszövetség főtitkára szerint az elmúlt időszakban több reklámozónál és ügynökségnél volt belső tréning.
Szerző(k): Drávucz PéterMere néven nyitna Magyarországon is üzleteket az orosz Szvetofor kiskereskedelmi lánc. A főként élelmiszereket és mindennapi használati cikkeket árusító, olcsóságáról híres „fapados” áruház három éven belül 200 üzletben szeretne 700 millió eurós forgalmat elérni hazákban. Többek között azzal, hogy húsz százalékkal alámegy a versenytársaknak. De mégis hogyan lehetséges ez, és egyáltalán mi ez a Mere, honnan jön és hova megy?
Szerző(k): Hercsel AdélA Samsung, a Honor és a Xiaomi, amelyek a háború kezdete után megtagadták termékeik oroszországi reklámozását, sosem látott iramban indították újra a reklámtevékenységet. Már csak az ellátás akadozik.
Szerző(k): Hegedűs SzabolcsAz Európai Bizottság közleménye szerint van egy réteg, ahol ötből négyen nem tartják be a szabályokat.
Szerző(k): Zádori Bence