A magyar filmek alacsony nézettségének növelésére tesz kísérletet a Filmalap. Vissza nem térítendő támogatást ad a magyarországi forgalmazóknak.
Szerző(k): EconomxBámulatos növekedést produkált tavaly a kormányzati kommunikációs kampányokat is lebonyolító ügynökségi konzorcium. A teljes eredményt, 700 millió forintot kifizettek osztalékként a tulajdonosnak.
Szerző(k): EconomxJókora összeget utalt vissza a kormány az RTL-nek tavaly, miután visszamenőleges hatállyal eltörölték a reklámadónak azt a részét, amelyet kifejezetten erre a tévécsatornára szabtak.
Szerző(k): EconomxElképesztő adóssághegyet halmozott fel a TV2, ami azt jelenti, hogy Andy Vajnának, a tévécsatorna tulajdonosának már nem csak az állandó veszteség finanszírozásának módját kell kitalálnia, hanem valahogy törlesztenie kellene a cég tartozásait is.
Szerző(k): EconomxKedvezmények nélkül 108 milliárd forintot költöttek tévéreklámra a cégek áprilisban, 14 százalékkal többet az egy évvel ezelőttinél a Nielsen Közönségmérés Kft. felmérése szerint.
Szerző(k): MTIMinden elköltött reklámforint a hatszorosát teszi hozzá a magyar gazdasághoz; 2013-ban még 4,7-szeres volt ez az arány - közölte Hivatal Péter, a Magyar Reklámszövetség (MRSZ) elnökségi tagja a PwC tanácsadó céggel együttműködésben készített tanulmányuk keddi bemutatóján, a siófoki Media Hungary konferencián.
Szerző(k): MTI, EconomxMegújult a Magyar Villamos Művek, vagyis az MVM-csoport arculata. Ha esetleg lemaradt volna a hírről, hamarosan tudni fogja, mert a cégcsoport reklámjával lesz tele a város, a TV2, az online és nyomtatott sajtó, főleg annak kormánypárthoz közelebbi része. Az MVM ugyanis 300 millió forintból hirdeti új arculatát a Fidesz-közeli médiában.
Szerző(k): Index.huTöbb, mint 50 százalékkal emelkedett a Facebook árbevétele az első negyedévben, a profit is jócskán meghaladta az elemzők várakozásait. Az alapító Mark Zuckerberg eközben a Google-alapítókhoz hasonló lépésre szánta el magát, új, nem szavazó részvényosztályt hoz létre, ezzel úgy teheti pénzzé részvényvagyona egy részét, hogy megtartja a kontrollt a cég felett.
Szerző(k): EconomxImázst vált a francia gyökerű üzletlánc, az új vállalati irányvonal szerint: \"Családi életközpontként szeretne még több élményt nyújtani vásárlóinak az Auchan, illetve emlékezetesebbé tenni termékein keresztül az otthon töltött pillanatokat\".
Szerző(k): Economx