reklám

06.
21.
09:10
Működik Simicska ravasz húzása

Működik Simicska ravasz húzása

A BKV megpróbálta teljesen kizárni hirdetési felületei értékesítéséből Simicska Lajost, Orbán Viktor miniszterelnök volt barátját, jelenleg haragosát, ám akármerre lép, a nagyvállalkozó jó előre elkészített csapdáiba esik, kínos helyzetekbe hozva magát.

Szerző(k): Economx
06.
02.
13:55
Megsegíti a forgalmazókat a Filmalap

Megsegíti a forgalmazókat a Filmalap

A magyar filmek alacsony nézettségének növelésére tesz kísérletet a Filmalap. Vissza nem térítendő támogatást ad a magyarországi forgalmazóknak.

Szerző(k): Economx
06.
02.
12:54
Szárnyaltak Rogán szomszédjának cégei

Szárnyaltak Rogán szomszédjának cégei

Bámulatos növekedést produkált tavaly a kormányzati kommunikációs kampányokat is lebonyolító ügynökségi konzorcium. A teljes eredményt, 700 millió forintot kifizettek osztalékként a tulajdonosnak.

Szerző(k): Economx
06.
02.
09:37
Óriási pénzt utalt az állam az RTL-nek

Óriási pénzt utalt az állam az RTL-nek

Jókora összeget utalt vissza a kormány az RTL-nek tavaly, miután visszamenőleges hatállyal eltörölték a reklámadónak azt a részét, amelyet kifejezetten erre a tévécsatornára szabtak.

Szerző(k): Economx
05.
26.
09:27
Kopogtat a csőd a TV2-nél

Kopogtat a csőd a TV2-nél

Elképesztő adóssághegyet halmozott fel a TV2, ami azt jelenti, hogy Andy Vajnának, a tévécsatorna tulajdonosának már nem csak az állandó veszteség finanszírozásának módját kell kitalálnia, hanem valahogy törlesztenie kellene a cég tartozásait is.

Szerző(k): Economx
05.
11.
16:35
Meglepő hatása van a vasárnapi nyitva tartásnak

Meglepő hatása van a vasárnapi nyitva tartásnak

Kedvezmények nélkül 108 milliárd forintot költöttek tévéreklámra a cégek áprilisban, 14 százalékkal többet az egy évvel ezelőttinél a Nielsen Közönségmérés Kft. felmérése szerint.

Szerző(k): MTI
05.
10.
15:24
Durván nőnének a háztartások kiadásai reklámok nélkül

Durván nőnének a háztartások kiadásai reklámok nélkül

Minden elköltött reklámforint a hatszorosát teszi hozzá a magyar gazdasághoz; 2013-ban még 4,7-szeres volt ez az arány - közölte Hivatal Péter, a Magyar Reklámszövetség (MRSZ) elnökségi tagja a PwC tanácsadó céggel együttműködésben készített tanulmányuk keddi bemutatóján, a siófoki Media Hungary konferencián.

Szerző(k): MTI, Economx
05.
06.
10:14
Az MVM reklámköltéseivel kitömte a Fidesz-közeli médiát

Az MVM reklámköltéseivel kitömte a Fidesz-közeli médiát

Megújult a Magyar Villamos Művek, vagyis az MVM-csoport arculata. Ha esetleg lemaradt volna a hírről, hamarosan tudni fogja, mert a cégcsoport reklámjával lesz tele a város, a TV2, az online és nyomtatott sajtó, főleg annak kormánypárthoz közelebbi része. Az MVM ugyanis 300 millió forintból hirdeti új arculatát a Fidesz-közeli médiában.

Szerző(k): Index.hu
04.
28.
10:55
Hatalmas változás a Facebooknál

Hatalmas változás a Facebooknál

Több, mint 50 százalékkal emelkedett a Facebook árbevétele az első negyedévben, a profit is jócskán meghaladta az elemzők várakozásait. Az alapító Mark Zuckerberg eközben a Google-alapítókhoz hasonló lépésre szánta el magát, új, nem szavazó részvényosztályt hoz létre, ezzel úgy teheti pénzzé részvényvagyona egy részét, hogy megtartja a kontrollt a cég felett.

Szerző(k): Economx
04.
15.
12:25
Nagy dobás az Auchantól - ez mindenre kiterjed

Nagy dobás az Auchantól - ez mindenre kiterjed

Imázst vált a francia gyökerű üzletlánc, az új vállalati irányvonal szerint: \"Családi életközpontként szeretne még több élményt nyújtani vásárlóinak az Auchan, illetve emlékezetesebbé tenni termékein keresztül az otthon töltött pillanatokat\".

Szerző(k): Economx