reklám

03.
18.
13:44
Hétszázmilliós kampány indul a budapesti olimpia népszerűsítésére

Hétszázmilliós kampány indul a budapesti olimpia népszerűsítésére

\"Társadalmi párbeszéd az olimpiáért 2016\" kommunikációs kampányra írt ki nyílt közbeszerzést a Budapest 2024 Nonprofit Zrt., a keretmegállapodás összege fél évre nettó 700 millió forint, de ha az ajánlatkérő három hónappal meghosszabbítja a kampányt, akkor a keret 200 millióval emelkedik.

Szerző(k): Németh Géza
03.
07.
14:30
Perelt a Mercedes, nyert a magyar szerviz

Perelt a Mercedes, nyert a magyar szerviz

A Daimler AG azért fordult bírósághoz, mivel megítélése szerint jogtalanul használta \"a felhatalmazott Mercedes‑Benz szervizként\" kifejezést reklámjában az Együd Garage Gépjárműjavító és Értékesítő Kft. - az Európai Bíróság a magyar cégnek adott igazat.

Szerző(k): Németh Géza
03.
05.
19:51
Megszabta a kormány, hogyan lehet hirdetni a csokot

Megszabta a kormány, hogyan lehet hirdetni a csokot

Rogán Antal miniszterelnöki kabinetfőnök szombaton miniszteri rendeletet tett közzé, amelyben megszabja milyen betűkkel, mekkora felületen, milyen színekkel kell a magánbankoknak hirdetni az állami lakástámogatási kedvezményt - értesült a HVG.hu.

Szerző(k): Economx
03.
05.
13:19
Reklámok miatt bírságolták az RTL Klubot

Reklámok miatt bírságolták az RTL Klubot

Túl hangos reklám, valamint az előírtnál kevesebb közszolgálati, közéleti műsor és magyar zene sugárzása és burkolt reklám miatt szabott ki bírságot a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) Médiatanácsa.

Szerző(k): MTI
02.
18.
12:16
Túl az ötvenmilliárdon a tévés reklámköltés

Túl az ötvenmilliárdon a tévés reklámköltés

Mintegy három százalékkal emelkedtek és 51,581 milliárd forintot tettek ki tavaly a hazai televíziós reklámköltések - derült ki a Magyar Elektronikus Műsorszolgáltatók Egyesülete (MEME) friss adataiból.

Szerző(k): Economx
02.
16.
15:14
Ezeken az akciókon óriásit lehet bukni

Ezeken az akciókon óriásit lehet bukni

Az adózási szempontból rosszul kialakított nyereményakciók utólag akár a bekerülési költségek 50 százalékát elérő adóterheléssel keseríthetik meg a szervezők életét - állítják a Mazars adótanácsadói.

Szerző(k): Economx
02.
11.
13:47
Bekeményítettek a hatóságok - örülhetnek a nyugdíjasok

Bekeményítettek a hatóságok - örülhetnek a nyugdíjasok

Sem hitelnyújtásra, sem árengedmények és ajándéksorsolások reklámjára nincs már lehetősége az árubemutatót szervező cégeknek egy tavaly decemberi törvénymódosítás nyomán - írja közös közleményében a Gazdasági Versenyhivatal (GVH), a Magyar Nemzeti Bank (MNB) és a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság (NFH).

Szerző(k): Economx
02.
04.
10:53
Újra nagyot bírságolt a GVH (frissített)

Újra nagyot bírságolt a GVH (frissített)

A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) döntése szerint a BÁV-Zálog Zrt., valamint a BÁV Aukciósház és Záloghitel Zrt. tisztességtelen kereskedelmi gyakorlatot folytatott, hiszen bizonyítatlan piacelsőségi állításokat jelenített meg a BÁV Záloghitelről. A jogsértésért 60 millió forint bírságot szabott ki a GVH a két vállalkozásra egyetemlegesen.

Szerző(k): Economx
01.
29.
16:49
Durván nőtt a tévés reklámköltés

Durván nőtt a tévés reklámköltés

A vállalatok tavaly kedvezmények nélkül 303 milliárd forintot, az előző évinél 20 százalékkal többet költöttek napi fogyasztási cikkek hazai tévéreklámjaira a Nielsen Közönségmérés Kft. felmérése szerint.

Szerző(k): MTI-Eco
01.
27.
19:37
A BKV koncessziót írt ki a reklámhelyeire

A BKV koncessziót írt ki a reklámhelyeire

A Budapesti Közlekedési Zrt. (BKV) tárgyalásos közbeszerzést írt ki a budapesti közösségi közlekedési eszközök és közlekedési köztéri reklámhelyek reklámcélú hasznosítására koncesszió keretében - a felhívás a szerdai Közbeszerzési Értesítőben jelent meg.

Szerző(k): MTI