A HG360, a Trinity International - Young and Partners kettős, illetve a Mindshare Médiaügynökség lehet a győztese annak a 25 milliárd forintos állami kommunikációs gigatendernek, amelyre még áprilisban írta ki a közbeszerzést a Nemzeti Kommunikációs Hivatal - írja a 444.hu.
Szerző(k): portfolio.hu, EconomxTájékoztató kampány indul a működő magyar reformokról - jelentette be Kovács Zoltán kormányszóvivő. A bevándorlásos 300 milliós kampány után erre 600 millió forintot költenek.
Szerző(k): MTI, EconomxLázár János szerint a kormány hibás döntést hozott 2012-ben, amikor betiltotta a reklámok közutak melletti elhelyezését. Most a kormány újra engedélyezi, miután a reklámelhelyezési jogok megfelelő kézbe kerültek.
Szerző(k): Papp ZsoltA Nemzeti Kommunikációs Hivatal 17 nappal, június 25-ére meghosszabbította a nettó 25 milliárd forint keretösszegre szóló kommunikációs tenderének ajánlattételi határidejét.
Szerző(k): EconomxÚjra lehet majd a közutak mellett reklámtáblát elhelyezni villanyoszlopokon - olvasható a gazdasági bizottság indítványában. Az elmúlt hetekben Garancsi István bevásárolta magát egy közterületi reklámcégbe – ekkor már sejteni lehetett, hogy a tilalmat feloldhatják.
Szerző(k): Papp ZsoltJövő májustól az eddigi 19 helyett legalább 20 szál lesz a dobozban. Emiatt arányosan drágul a cigaretta paklija, azt ugyanis a jogalkotó eleve tiltja, hogy a gyártók forgalmuk megtartása érdekében az átálláskor kedvezményekkel próbálják megfogni a fogyasztókat - írta a Népszabadság.
Szerző(k): EconomxBár egyre kevesebb az ingyenesen használható hirdetési lehetőség a Facebook oldalain, a cégek többsége szerint megéri facebookozni - derült ki az RG Stúdió Kft. kutatásából.
Szerző(k): MTIA reklámtörvény további tervezett módosítása szakmailag indokolatlan és rendkívüli mértékben veszélyes a teljes gazdaság számára – véli a Magyar Reklámszövetség és társszövetségei.
Szerző(k): EconomxA Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ) szerint a reklámközvetítési tevékenységre vonatkozó törvényjavaslat felborítja a reklámipar évtizedek alatt kialakult működési rendjét, a teljes reklámköltés csökkenését fogja eredményezni, amelynek következményei lesznek a tartalom minőségére is. A szervezet a törvénytervezet visszavonására, illetve a mielőbbi a szakmai egyeztetések megkezdésére kéri a kormányt.
Szerző(k): MTI