Az Auchan Magyarország Kft. több, összehasonlításokat tartalmazó reklámját kifogásolta a Gazdasági Versenyhivatal, mert azok nem tárgyilagosan tüntették fel az árkülönbségeket. A pontatlanságot a a GVH 56 milliós bírsággal honorálta.
Szerző(k): EconomxAz államháztartási és a stabilitási törvényen túl számos jogszabályt változtat meg a jövő évi költségvetést megalapozó jogszabálycsomag, amelyet szerdán nyújtott be Varga Mihály nemzetgazdasági miniszter a parlamentnek.
Szerző(k): MTI-Eco, EconomxLassult az első negyedévben a digitális hirdetési piac növekedése - áll az iparág legfontosabb szereplőit összefogó Interactive Advertising Bureau (IAB) pénteki közleményében.
Szerző(k): MTIAz MNB-hez köthető a teljes magyar reklámköltés három százaléka, mivel az nhp reklámozására már csaknem hatmilliárd ment.
Szerző(k): EconomxMegalakult az ősszel bejelentett prémium kiadói platform, a Hungarian OmniPublisher Programmatic Exchange – számol be az Index.
Szerző(k): EconomxA Magyar Reklámszövetség (MRSZ) és a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ) indokolatlannak, szakmailag megalapozatlannak és az egész magyar gazdaság számára rendkívüli mértékben veszélyesnek tartja a kormány beavatkozását a reklámpiac működésébe - közölték a szakmai szervezetek.
Szerző(k): EconomxA reklámadó tervezett új verziójának legnagyobb újdonsága az, hogy a nulla százalékos reklámadó bevételi (és saját célú reklámok) küszöbértéke 100 millió forint lesz a jövőben. A kormányzat a reklámadó tárgyi és személyi hatályát nem módosítaná, azonban a javaslat elfogadása esetén néhány jelentős eljárásbeli változásra kerül sor - állapította meg egy szakértő.
Szerző(k): EconomxA Vodafone Magyarország felfüggeszti a TV2-n tervezett hirdetéseit. A vállalat a női jogok védelmezésében, nyilvánosan tiltakozik a TV2 valóságshow-jában látottak miatt. A Vodafone a tévécsatorna több százmilliós nagyságrendű hirdetője.
Szerző(k): EconomxAz újonnan felállított Nemzeti Kommunikációs Hivatal nem aprózza el a közbeszerzéseket, egy évre 25 milliárdos keretösszegű tendert írt ki, amelyen mindössze három nyertes ügynökséget választana ki. A hivatal még csak most kezdte el tevékenységét, ez látszik az idén kiírt kommunikációs közbeszerzések alacsony számában is.
Szerző(k): Economx