reklám

05.
03.
21:10
Kevés politikai reklám lesz az EP-választás miatt

Kevés politikai reklám lesz az EP-választás miatt

Egyetlen országos sugárzású kereskedelmi rádió és tévé sem jelentkezett a határidőig a Nemzeti Választási Bizottságnál (NVB), hogy az európai parlamenti (EP-) képviselők választásának kampányában politikai reklámot kívánna közzétenni, ez pedig azt jelenti, hogy csak a közszolgálati rádiókban, tévékben lesznek politikai reklámok.

Szerző(k): Inforádió
03.
21.
10:44
Súlyos bírságot kell fizetni a túlreklámozott patikaszer miatt

Súlyos bírságot kell fizetni a túlreklámozott patikaszer miatt

Jelentős bírsággal sújtotta a homeopátiás szereket gyártó és forgalmazó Boiront a Gazdasági Versenyhivatal. Az egyik készítmény reklámjában azt sugallták, hogy az alkalmas az influenza megelőzésére, amiért közel 23 milliós bírságot kell fizetni.

Szerző(k): Economx
03.
04.
10:24
Fordulat a reklámpiacon

Fordulat a reklámpiacon

Ha kis mértékben is, de nőttek a reklámköltések 2013-ban a Magyar Reklámszövetség adati szerint, ami újabb jelel lehet az élénkülő gazdaságnak. Minden 10 forintnyi reklámköltés 47 forinttal járul hozzá a GDP növekedéséhez.

Szerző(k): Economx
01.
29.
16:10
Újabb négy élelmiszeripari cég nem reklámoz gyerekeknek

Újabb négy élelmiszeripari cég nem reklámoz gyerekeknek

További négy élelmiszeripari nagyvállalat - a Bonbonetti, a Burger King, a FrieslandCampina és a McDonald\'s Magyarország - csatlakozott az EU Vállalás magyar platformjához, ezzel önszabályozásként vállalták, hogy nem hirdetik termékeiket olyan médiaközönségnek, amely legalább 35 százalékban 12 évesnél fiatalabb gyermekekből áll.

Szerző(k): MTI
01.
15.
08:32
A MÁV-val szerződött Simicska és Nyerges cége

A MÁV-val szerződött Simicska és Nyerges cége

A BKV után a MÁV reklámhelyeit is a Publimont értékesíti, a cég nagyobb bevételt ígért a vasúttársaságnak.

Szerző(k): Economx
11.
30.
18:15
\"Döbbenetes, mi mindent elhisznek az emberek\"

\"Döbbenetes, mi mindent elhisznek az emberek\"

Elképesztő, hogy milyen mértékű az emberek tudatlansága bizonyos területeken, és mit képesek elhinni – mondja Erdei Anna immunológus, egyetemi tanár, a Prima Primissima 2013 díj egyik jelöltje. Ilyen például az, amit az ember nap mint nap hall a rádióban, vagy a tv-ben a különböző reklámokból, miszerint egyes szereket, táplálék-kiegészítőket úgy hirdetnek, hogy azok erősítik az immunrendszert.

Szerző(k): Dzindzisz Sztefan
10.
21.
13:36
Fordulat jöhet a reklámköltéseknél

Fordulat jöhet a reklámköltéseknél

Idén már bővülést vár a magyarországi reklámköltésekben a Magyar Reklámszövetség.

Szerző(k): Diószegi József, Napi Gazdaság
10.
18.
12:18
Még egy dolog, amiért fizethetünk a jövőben - Megszólal az internetguru

Még egy dolog, amiért fizethetünk a jövőben - Megszólal az internetguru

Sok kiadó vállalat hibát követett el akkor, amikor nem számolt fel díjat a termékeiért korábban - véli Randall Rothenberg, az IAB US elnök-vezérigazgatója, aki az IAB Hungary meghívására az Internet Hungary vendége és előadója volt. A szakember a print-online kiadók túlélési esélyét a hirdetési piactól való függetlenítésben látja. Szerinte nem reménytelen helyzet korábban ingyenes tartalmakat fizetőssé tenni - ezt több sikersztori is mutatja -, bár kétségtelen, minden eddiginél nagyobb versennyel kell szembenézniük a nemzeti médiavállalatoknak is.

Szerző(k): Szabó Zsuzsanna
10.
15.
14:53
Agyonreklámozott készítménnyel bukott a gyógyszergyár

Agyonreklámozott készítménnyel bukott a gyógyszergyár

A GVH vizsgálata szerint megtévesztő volt a Sanofi-Aventis Normaflore reklámja, ezért 2,5 milliós bírságot vetett ki a gyógyszergyártóra.

Szerző(k): Economx
09.
25.
14:08
Valótlanságokat állított a Ryanair a jegyárairól

Valótlanságokat állított a Ryanair a jegyárairól

A Gazdasági Versenyhivatal megállapította, hogy a Ryanair Limited megtévesztette a fogyasztókat a kedvezményes áron kínált repülőjegyek reklámjaival, ezért 10 millió forint bírságot kell fizetnie.

Szerző(k): Economx