Jelentős bírsággal sújtotta a homeopátiás szereket gyártó és forgalmazó Boiront a Gazdasági Versenyhivatal. Az egyik készítmény reklámjában azt sugallták, hogy az alkalmas az influenza megelőzésére, amiért közel 23 milliós bírságot kell fizetni.
Szerző(k): EconomxHa kis mértékben is, de nőttek a reklámköltések 2013-ban a Magyar Reklámszövetség adati szerint, ami újabb jelel lehet az élénkülő gazdaságnak. Minden 10 forintnyi reklámköltés 47 forinttal járul hozzá a GDP növekedéséhez.
Szerző(k): EconomxTovábbi négy élelmiszeripari nagyvállalat - a Bonbonetti, a Burger King, a FrieslandCampina és a McDonald\'s Magyarország - csatlakozott az EU Vállalás magyar platformjához, ezzel önszabályozásként vállalták, hogy nem hirdetik termékeiket olyan médiaközönségnek, amely legalább 35 százalékban 12 évesnél fiatalabb gyermekekből áll.
Szerző(k): MTIA BKV után a MÁV reklámhelyeit is a Publimont értékesíti, a cég nagyobb bevételt ígért a vasúttársaságnak.
Szerző(k): EconomxElképesztő, hogy milyen mértékű az emberek tudatlansága bizonyos területeken, és mit képesek elhinni – mondja Erdei Anna immunológus, egyetemi tanár, a Prima Primissima 2013 díj egyik jelöltje. Ilyen például az, amit az ember nap mint nap hall a rádióban, vagy a tv-ben a különböző reklámokból, miszerint egyes szereket, táplálék-kiegészítőket úgy hirdetnek, hogy azok erősítik az immunrendszert.
Szerző(k): Dzindzisz SztefanIdén már bővülést vár a magyarországi reklámköltésekben a Magyar Reklámszövetség.
Szerző(k): Diószegi József, Napi GazdaságSok kiadó vállalat hibát követett el akkor, amikor nem számolt fel díjat a termékeiért korábban - véli Randall Rothenberg, az IAB US elnök-vezérigazgatója, aki az IAB Hungary meghívására az Internet Hungary vendége és előadója volt. A szakember a print-online kiadók túlélési esélyét a hirdetési piactól való függetlenítésben látja. Szerinte nem reménytelen helyzet korábban ingyenes tartalmakat fizetőssé tenni - ezt több sikersztori is mutatja -, bár kétségtelen, minden eddiginél nagyobb versennyel kell szembenézniük a nemzeti médiavállalatoknak is.
Szerző(k): Szabó ZsuzsannaA GVH vizsgálata szerint megtévesztő volt a Sanofi-Aventis Normaflore reklámja, ezért 2,5 milliós bírságot vetett ki a gyógyszergyártóra.
Szerző(k): EconomxA Gazdasági Versenyhivatal megállapította, hogy a Ryanair Limited megtévesztette a fogyasztókat a kedvezményes áron kínált repülőjegyek reklámjaival, ezért 10 millió forint bírságot kell fizetnie.
Szerző(k): Economx