A Pfizer most először vett reklámidőt az NFL döntőjének félidejében, a klipjükben feltűnt a Nobel-díjas magyar tudós is.
Szerző(k): EconomxAz év legnagyobb sporteseményén a lakosság 1,3 milliárd dollárért iszik sört, és 10 ezer dollárért vesz belépőt. Vasárnap eldől, ki lesz az idei NFL-bajnok.
Szerző(k): Kreivich OrsolyaOlyat állított hirdetésében a kereskedelmi lánc, amely a versenyhivatal szerint félrevezethette a vevőket. A Lidl máris reagált az ügyre.
Szerző(k): EconomxA streaming óriás 13,1 millió ügyféllel gyarapodott 2023 végéig, ami a Netflix számára a legnagyobb bővülés a pandémia óta. Ugyanakkor innentől fékezettebb habzásra számítanak.
Szerző(k): EconomxHatvannégymillió. Körülbelül ennyi influenszerprofil működik ma az Instagram felületén szerte a világon.
Szerző(k): EconomxFőleg a kereskedelmi csatornáknál lehet érezni, hogy végtelenül hosszú reklámszünetekkel adják le műsoraikat, a lapunknak megszólaló Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság szerint azonban a nézőknek van lehetősége jelezni, ha úgy érzik, hogy ordít a reklám vagy a normálistól hosszabb ideig tart a hirdetés.
Szerző(k): Kreivich OrsolyaA nem egyszer „öltönyös Facebook-nak” nevezett LinkedIn közösségi hálózat reklámfelületei egyre értékesebbek, miután a hirdetők egy jelentős része fejvesztve menekül Elon Musk X platformjáról.
Szerző(k): EconomxEgy ideje tudjuk, hogy Cristiano Ronaldo bajban van egy csoportos per miatt, ám most részletesen elmagyarázzuk, hogy mivel vádolják a sztárjátékost.
Szerző(k): Kreivich OrsolyaA ruhamárka komoly vitába keveredett, miután palesztinbarát aktivisták szerint legújabb reklámkampányuk a gázai holttestekről készült fotókra hasonlít.
Szerző(k): Economx