A Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság vizsgálata szerint a gazdasági reklámok még mindig tartalmaznak jogsértést.
Szerző(k): MTI-EcoA kormány az egészségügyi tárca közreműködésével szeretné eltüntetni a mesterséges transzzsírokat az élelmiszergyártásból. Ennek részeként kampányt is indítanának, amely azonban nem egyes termékköröket, hanem márkákat is tönkre tehet, jelentős kárt okozna a gyártónak és a fogyasztás csökkenésével az államnak is.
Szerző(k): Hőnyi GyulaA kereskedelmi televíziókat kevésbé, a pártokat viszont érzékenyebben érintheti, ha nem kampányolhatnak a népszerű csatornákon.
Szerző(k): Diószegi JózsefA luxusmárkákkal reklámfilmekben eddig jobbára csak parfüm, (nap)szemüveg, esetleg más kiegészítő \"formájában\" találkozhattunk.
Szerző(k): NAPIA Reckitt Benckiser Kft. a fogyasztók megtévesztésére alkalmas magatartást tanúsított, amikor a Calgon vízlágyító termékének a népszerűsítése során valótlan állításokat tett az ecet hatására vonatkozóan. A vállalkozásra ezért a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) 15 millió forint bírságot szabott ki.
Szerző(k): NAPIAz MFB Zrt. jövőre nettó 400 millió forintot költene banki termékeinek kommunikációjára.
Szerző(k): NAPIA reklámtarifákhoz képest jelképes összegű bírságot kapott az m1, az m2 és a Duna Tv, a TV2 figyelmeztetéssel megúszta.
Szerző(k): NAPINyilvános meghirdetés nélküli, meghívásos közbeszerzéseken nyert el a közelmúltban megbízásokat a Fidesz egykori pártigazgatója, Várhegyi Attila médiaügynöksége. Az eljárásokon gyakran Áder János egykori kabinetfőnökének cége a versenytársa.
Szerző(k): NAPIHárom újabb külföldi vállalattal bővíti stratégiai együttműködését a kormány \"Magyarország külföldön történő hiteles és pozitív megjelenése érdekében\" - közölte a Közigazgatási és Igazságügyi Minisztérium (KIM) az MTI-vel. Az ügynökségek Franciaországban, Németországban, Ausztriában és az Egyesült Államokban segítik hazánkat vonzóvá tenni - idén 284 millió forintért.
Szerző(k): MTI