A hirdetési piac előrejelzésére szakosodott Zenith Optimedia szerint a hirdetési kiadások 1,3 százalékos globális visszaesésével kell számolni jövőre. Az iparág által nagy figyelemmel követett cég szerint idén év/év alapon 5,8 százalékos zuhanás várható, és a növekedés 2003-nál előbb biztosan nem indul meg. Akkor talán már 1,2 százalékkal emelkednek a hirdetési kiadások. Az iparág cégei jelenleg komoly válságban vannak, mert a gazdasági fékeződés miatt csökkennek a reklámra fordított összegek, másrészt nagyon sok olyan internetes vállalkozás semmivé vált, amelyek a múlt évben még felpumpálták az adatokat.
Szerző(k): Bana PéterAz EU brüsszeli bizottságának szóvivője közölte, hogy a testület olyan javaslatok megtételére készül, amelyek lehetővé teszik a gyógyszerek jelenleg 14 hónapos engedélyezési eljárásának egy évnél rövidebbre csökkentését, és szűk körben, de enyhítenék a csak receptre kapható gyógyszerek reklámozásának tilalmát.
Szerző(k): Barabás T. János