Az Európai Bizottság döntése értelmében a weboldal látogatók adatainak tengerentúlra történő továbbításához a jövőben nem lesz szükséges további adatvédelmi garanciákra.
Szerző(k): Drávucz PéterPert nyert a McDonald's és a Wendy's abban az ügyben, melyben azzal vádolták őket, hogy a hamburgerek méretének eltúlzásával tévesztik meg az éhes vendégeket.
Szerző(k): Zádori BenceMegállíthatatlanul mondja a magáét az arc nélküli ember az internetes reklámban. Kihagyhatatlan, mesés pénzkereseti lehetőséggel kecsegtet, tegeződve. „Csak most, csak neked!”. Bolond, aki kihagyja. De hogy mit, arra percek elteltével sem derül fény.
Szerző(k): Sánta AndrásA Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) az elmúlt 17 év televíziós klasszikus reklámozási gyakorlatát tekintette át annak érdekében, hogy a hirdetési piac ezen nem elhanyagolható súlyú szegmensének legfőbb trendjeit meghatározza.
Szerző(k): Horváth TiborNem sikerült még beárazni a Tesla régóta várt következő autóját, a Cybertruck típust. Elon Musk gyártási nehézségeket emleget, de nem lenne meglepő, ha csak a vásárlók fantáziáját csigázná.
Szerző(k): Fellegi TamásSokan álmodoznak arról, hogy a fárasztó mindennapi munka helyett egyszerűbb lenne nyerni egy nagyobb összeget, és kész. Ráadásul van alapja a bizakodásuknak, hiszen manapság úton-útfélen szerencsejátékokba, nyereményjátékokba botlunk. A lottó, a kenó, a tippmix és társai mellett elterjedtek az olyan módozatok, amiket interneten, televízióban, rádióban, sajtókiadványokban, üzletekben, termékek csomagolásán hirdetnek meg, sőt, a mázlistákkal az is előfordul, hogy vetélkedőn, versenyen vagy nyereménybetétkönyv által jutnak pénzhez. Adózási szempontból azt érdemes ilyenkor vizsgálni, hogy keletkezik-e jövedelem és ezáltal adókötelezettség a nyerteseknél, no meg persze azt is, hogy olyankor ki állja a számlát.
Szerző(k): Sánta AndrásA mesterséges unintelligencia néha megtréfálja az interneten reklámozó webáruházak hirdetőit. No meg a vásárlókat.
Szerző(k): Sánta AndrásA GVH vizsgálatot indított a Lidl-lel szemben annak megtévesztő reklámkampánya miatt, egyelőre bizonyítékokat gyűjt a vád alátámasztására. A GVH szerint a Lidl nem lehet a „legolcsóbb élelmiszerlánc”. Ezek után a Lidl azt állítja, hogy a fogyasztókat a jogszabályoknak megfelelően tájékoztatta.
Szerző(k): Varga CsengeA videómegosztó platform egy új szigorítást tesztel, amely szerint a felhasználók három videót nézhetnek meg a reklámblokkolóval, aztán letiltják a fiókját.
Szerző(k): Horváth Balázs