reklám

10.
16.
20:42
Az árcsökkentésnél is akad jobb ötlet a Teslánál

Az árcsökkentésnél is akad jobb ötlet a Teslánál

A Tesla részvényesei elégedetlenek a cég eladásaival, úgy gondolják, hogy van jobb módszer is az árcsökkentésnél a vevőcsalogatásra.

Szerző(k): Fellegi Tamás
10.
11.
16:01
Nesze neked adatvédelem: már megint bedarálnak minket a tech-óriások?

Nesze neked adatvédelem: már megint bedarálnak minket a tech-óriások?

Az Európai Bizottság döntése értelmében a weboldal látogatók adatainak tengerentúlra történő továbbításához a jövőben nem lesz szükséges további adatvédelmi garanciákra.

Szerző(k): Drávucz Péter
10.
07.
16:53
A bíróság kimondta: nem a buciméret a lényeg

A bíróság kimondta: nem a buciméret a lényeg

Pert nyert a McDonald's és a Wendy's abban az ügyben, melyben azzal vádolták őket, hogy a hamburgerek méretének eltúlzásával tévesztik meg az éhes vendégeket.

Szerző(k): Zádori Bence
09.
24.
06:24
Napi ezer eurós jövedelem láblógatva: de szép is lenne!

Napi ezer eurós jövedelem láblógatva: de szép is lenne!

Megállíthatatlanul mondja a magáét az arc nélküli ember az internetes reklámban. Kihagyhatatlan, mesés pénzkereseti lehetőséggel kecsegtet, tegeződve. „Csak most, csak neked!”. Bolond, aki kihagyja. De hogy mit, arra percek elteltével sem derül fény.

Szerző(k): Sánta András
08.
29.
14:19
A magyarok többsége reklámkerülő, de ez a hirdetőket nem zavarja

A magyarok többsége reklámkerülő, de ez a hirdetőket nem zavarja

A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) az elmúlt 17 év televíziós klasszikus reklámozási gyakorlatát tekintette át annak érdekében, hogy a hirdetési piac ezen nem elhanyagolható súlyú szegmensének legfőbb trendjeit meghatározza.

Szerző(k): Horváth Tibor
08.
25.
15:56
Elon Musk az új Tesla árával csigázza a vevőket

Elon Musk az új Tesla árával csigázza a vevőket

Nem sikerült még beárazni a Tesla régóta várt következő autóját, a Cybertruck típust. Elon Musk gyártási nehézségeket emleget, de nem lenne meglepő, ha csak a vásárlók fantáziáját csigázná.

Szerző(k): Fellegi Tamás
07.
26.
16:14
Még a szerencse fiai sem úszhatják meg az adózást, avagy nyertes fizess!

Még a szerencse fiai sem úszhatják meg az adózást, avagy nyertes fizess!

Sokan álmodoznak arról, hogy a fárasztó mindennapi munka helyett egyszerűbb lenne nyerni egy nagyobb összeget, és kész. Ráadásul van alapja a bizakodásuknak, hiszen manapság úton-útfélen szerencsejátékokba, nyereményjátékokba botlunk. A lottó, a kenó, a tippmix és társai mellett elterjedtek az olyan módozatok, amiket interneten, televízióban, rádióban, sajtókiadványokban, üzletekben, termékek csomagolásán hirdetnek meg, sőt, a mázlistákkal az is előfordul, hogy vetélkedőn, versenyen vagy nyereménybetétkönyv által jutnak pénzhez. Adózási szempontból azt érdemes ilyenkor vizsgálni, hogy keletkezik-e jövedelem és ezáltal adókötelezettség a nyerteseknél, no meg persze azt is, hogy olyankor ki állja a számlát.

Szerző(k): Sánta András
07.
14.
06:59
Eladó női testet hirdet egy webáruház: olcsón és készletről

Eladó női testet hirdet egy webáruház: olcsón és készletről

A mesterséges unintelligencia néha megtréfálja az interneten reklámozó webáruházak hirdetőit. No meg a vásárlókat.

Szerző(k): Sánta András
07.
10.
14:12
Válaszolt a Lidl a GVH vizsgálódására

Válaszolt a Lidl a GVH vizsgálódására

A GVH vizsgálatot indított a Lidl-lel szemben annak megtévesztő reklámkampánya miatt, egyelőre bizonyítékokat gyűjt a vád alátámasztására. A GVH szerint a Lidl nem lehet a „legolcsóbb élelmiszerlánc”. Ezek után a Lidl azt állítja, hogy a fogyasztókat a jogszabályoknak megfelelően tájékoztatta.

Szerző(k): Varga Csenge
07.
03.
09:45
Fizet vagy reklámokat néz – nem lesz más lehetőség

Fizet vagy reklámokat néz – nem lesz más lehetőség

A videómegosztó platform egy új szigorítást tesztel, amely szerint a felhasználók három videót nézhetnek meg a reklámblokkolóval, aztán letiltják a fiókját.

Szerző(k): Horváth Balázs