reklám

05.
07.
07:28
Már a TikTokot is behálózzák a reklámok

Már a TikTokot is behálózzák a reklámok

A tartalomgyártók a videómegosztót márkaépítési lehetőségként fogták fel, de időnként sajnálkoztak, hogy a platformon nincs lehetőségük közvetlenül bevételt generálni. Most ez megváltozik.

Szerző(k): Horváth Balázs
05.
06.
18:16
A zöldre mosó propaganda hiteltelen, bedőlünk a bolygómentő kampányoknak?

A zöldre mosó propaganda hiteltelen, bedőlünk a bolygómentő kampányoknak?

Rendhagyó kutatás mérte fel, hogy a közösségi platformokon, a kommentekben mennyire fogékonyak az olvasók, egyben vásárlók a nagyvállalatok akcióira, ügyeire.

Szerző(k): Varga Csenge
05.
04.
15:58
Sportot űzött a szőnyegárus a vásárlók becsapásából, 25 milliós bírság lett a vége

Sportot űzött a szőnyegárus a vásárlók becsapásából, 25 milliós bírság lett a vége

A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) 25 millió forint bírságot szabott ki a keleti szőnyegeket árusító Szőnyeg galéria Kft.-re, mert megtévesztette a fogyasztókat a csaknem 2 évig tartó végkiárusítás hirdetésével.

Szerző(k): Varga Csenge
04.
20.
07:22
Nagyon szigorú lesz a megújuló reklámetikai kódex

Nagyon szigorú lesz a megújuló reklámetikai kódex

Az elmúlt nyolc év gazdasági, társadalmi, kereskedelmi változásai, szakmai elvárásai miatt 2015 után ismét szükségessé vált a reklámetikai kódex átfogó megújítása – mondta el a Napi.hu-nak a Magyar Reklámszövetség főtitkára.

Szerző(k): Drávucz Péter
04.
19.
18:27
Kuruzslók élnek vissza Merkely Béla professzor nevével

Kuruzslók élnek vissza Merkely Béla professzor nevével

A Semmelweis Egyetem arra figyelmezteti a vásárlókat és a betegeket, hogy visszaéltek az egyetem rektora nevével. Merkely Béla nevével hirdetnek egy orvosi készítményt, melynek beszedése ellen óva intik a fogyasztókat.

Szerző(k): Varga Csenge
04.
05.
17:34
Óriási hatalomra tettek szert az influenszerek, dübörög a közösségi médiás kereskedelem

Óriási hatalomra tettek szert az influenszerek, dübörög a közösségi médiás kereskedelem

A Deloitte előrejelzése szerint 2023-ra világszerte 5 milliárdra nő azoknak a felhasználóknak a száma, akik ezeken a felületeken vásárolnak. Ezek a véleményvezérek nemcsak inspirálják, hanem irdatlan mértékű vásárlásra is buzdítják az egyre nagyobb vásárlóerővel bíró Z-generációt.

Szerző(k): Hegedűs Szabolcs
03.
21.
16:37
Megmutatjuk, ki harapta a legnagyobb szeletet a médiatortából

Megmutatjuk, ki harapta a legnagyobb szeletet a médiatortából

Elkészült az úgynevezett médiatorta, ami a média és kommunikációs piac költéseit veszi górcső alá. Tavaly 316 milliárd reklámköltést realizált a szektor, ami 10,8 százalékos csökkentést jelent egy év alatt. A rendezvényszektor és a mozik pedig úgy tűnik, kilábaltak a válság okozta sokkból.

Szerző(k): Koncsek Rita
03.
11.
10:29
Áprilistól kevesebb hirdetést kell átkattintanunk a YouTube-on

Áprilistól kevesebb hirdetést kell átkattintanunk a YouTube-on

A YouTube azzal növelné a felhasználói élményt, hogy hamarosan megszüntet egy sokak számára zavaró hirdetési formátumot. Ez az ígéretek szerint a hirdetőknek sem fog hátrányt jelenteni.

Szerző(k): Economx
02.
18.
09:19
Alig indult el, de már megszórná reklámmal szegény mesterséges intelligenciáját a Microsoft

Alig indult el, de már megszórná reklámmal szegény mesterséges intelligenciáját a Microsoft

Úgy fest, hogy nem ússzák meg reklámok nélkül a chatbotok.

Szerző(k): Economx
02.
16.
15:17
Másnapossági csodaszer vagy átverés? Kivizsgálja a versenyhivatal

Másnapossági csodaszer vagy átverés? Kivizsgálja a versenyhivatal

Megtévesztő reklámok miatt indított vizsgálatot a Gazdasági Versenyhivatal egy másnaposság elleni ital gyártójával és forgalmazójával szemben. A gyanú szerint országos tévéreklámokkal és internetes hirdetésekkel téveszthették meg a vásárlókat.

Szerző(k): Varga Csenge