Még a héten elkészül a kormány devizadósokat mentő újabb törvényjavaslata - jelentette be Varga Mihály miniszter. Az MNB-vel a forintkonverzió ügyén is dolgoznak majd.
Szerző(k): MTI, EconomxAz RTL Magyarország visszautasít minden olyan híresztelést, amely azt sugallja a közvélemény számára, hogy társaságuk eddig nem, vagy nem megfelelő mértékben vette ki a részét a közteherviselésből - írták pénteken az MTI-hez eljuttatott közleményükben, hozzátéve: az RTL Magyarország tavaly csaknem 9 milliárd forintot fizetett be az államkasszába.
Szerző(k): MTIErősen úgy néz ki, hogy megússza a 2014-es reklámadót az RTL Klub is, a TV2-re szabott módosításnak köszönhetően - írja a Portfolio.hu.
Szerző(k): EconomxAláírta Áder János köztársasági elnök a reklámadóról szóló törvényt, amelyet múlt szerdán fogadott el az Országgyűlés - derül ki az Országgyűlés honlapjáról.
Szerző(k): MTIAz Európai Bizottság ugyan még nem kapott írásbeli megkeresést a nemrégiben elfogadott magyar reklámadó miatt, de a törvényt vizsgálják - hangzott el az Európai Bizottság szokásos déli sajtótájékoztatóján.
Szerző(k): EconomxLevélben fordult Áder János köztársasági elnökhöz az RTL csoport, azt kérve az államfőtől: ne írja alá a reklámadóról szóló törvényt, mert az szerintük \"sérti közösen vallott európai értékeinket, így elsősorban a sajtószabadságot és a versenysemlegességet\".
Szerző(k): InforádióAkkor lesz Magyarországon egy számjegyű személyi jövedelemadó (szja), ha a gazdasági növekedés 4-6 százalékos sávba emelkedik - mondta a miniszterelnök.
Szerző(k): EconomxAz Európai Bizottsághoz fordul a reklámadó ügyében az Európai Kiadók Tanácsa (EPC), amely azt kéri a brüsszeli testülettől, hogy vizsgálja meg a magyar hirdetési piacra kirótt terhet - közölte csütörtökön a főleg jelentős európai lapkiadó vállalatokat tömörítő szervezet.
Szerző(k): MTINem mindenkit ér utol a reklámadó - hívja fel a figyelmet a Jalsovszky Ügyvédi Iroda, a jogszabály ugyanis jelenlegi formájában mégsem tudja megadóztatni a Magyarországon nem letelepedett szolgáltatókat. Az is elképzelhető, hogy a már itt letelepedett médiaszolgáltatók is külföldi társaságokra fogják telepíteni médiatartalom-szolgáltatási és reklámozási tevékenységüket.
Szerző(k): Economx