Komoly adókockázatot vállalnak azok a hazai társaságok, akik már az új reklámtörvény kihirdetése előtt alkalmazzák annak kedvező szabályait a 2014-es évre, hívja fel a figyelmet a nemzetközi adótanácsadó és könyvvizsgáló Baker Tilly Hungária. A törvényt ugyanis hivatalosan még nem hirdették ki a Magyar Közlönyben, így a kedvező szabályozást igénybe vevő cégek önellenőrzésre kényszerülhetnek, de akár meg is büntetheti őket az adóhatóság.
Szerző(k): EconomxA reklámtörvény további tervezett módosítása szakmailag indokolatlan és rendkívüli mértékben veszélyes a teljes gazdaság számára – véli a Magyar Reklámszövetség és társszövetségei.
Szerző(k): EconomxSzerdán délelőtt megszavazta az Országgyűlés a reklámadóról szóló törvény módosítását. Miután viszont az új verzió nem orvosol minden brüsszeli kifogást, így lehetnek még pengeváltások emiatt a kormány és az EU között.
Szerző(k): MTI, EconomxAz Országgyűlés szerdai ülésén több ponton módosíthatja az idei költségvetést, majd megkezdi a jövő évi büdzsé péntek estig tartó általános vitáját.
Szerző(k): MTIA kormány benyújtotta pénteken a parlamentnek a reklámadóhoz kapcsolódó törvények módosításáról szóló javaslatát.
Szerző(k): MTI, EconomxA reklámadót az érintetteknek május végéig kellene befizetniük, ám az adó kulcsait még márciusban felfüggesztette az Európai Bizottság – így a cégek nem tudnak adót fizetni a 2014-es jövedelmeik után. Az új reklámadótörvény megfeneklett a Budapest és Brüsszel közti vita miatt.
Szerző(k): Papp ZsoltA reklámadó súlyos teher a kereskedőknek, mivel jelentős hányada, közvetlenül vagy közvetve, a fogyasztási cikk kereskedelmet terheli - véli az Országos Kereskedelmi Szövetség (OKSZ).
Szerző(k): MTIA reklámadó törvény tervezett módosításának elfogadása esetén a top 100 médiavállalat közé tartozó klasszikus médiacégek nagyságrendileg fele lehet adóköteles a Whitereport (WR) Ad Upgrade eddig feldolgozott 2013-as adatai szerint - közölte a Whitereport.hu.
Szerző(k): MTIBár a kormány ígérte, mégsem egyeztetett a reklámadóról, amely így csak árt a kisvállalatok versenyképességének, de az általa okozott gazdasági kár is nagyobb lesz, mint a tervezett bevétel – vélik a szakmai szervezetek.
Szerző(k): MTI