A magyar kormány ugyan már jelezgette, hogy hajlandó módosítani a reklámadó szabályozásán, ám az Európai Bizottság úgy döntött, nem vár és drasztikus lépést tett. A progresszív adókulcs alkalmazásának tiltása a teljes bizalomhiányt jelezheti az EU részéről. Utánanéztünk, mi lehet a következménye, ha a magyar kormány figyelmen kívül hagyja a mostani döntést.
Szerző(k): Szabó ZsuzsannaFebruár 16-ig kellett volna a reklámadót módosítani - de a kormány nem tette. Ma Az Európai Bizottság felfüggesztette a magyar reklámadó alkalmazását.
Szerző(k): EconomxAz Európai Bizottság (EB) részletes vizsgálatot indított annak megállapítására, hogy a Magyarország által 2014 júniusában bevezetett reklámadó megfelel-e az uniós állami támogatási szabályoknak - közölte az EB. A bizottság vizsgálatának lezárultáig egy külön határozatban megtiltotta Magyarországnak a progresszív adókulcs alkalmazását a reklámadóban, vagyis magát a reklámadót függesztette fel.
Szerző(k): EconomxA reklámadó miatti goodwill-leírás az RTL csoportszintű számain is éreztette hatását.
Szerző(k): MTI-EcoEgy szakblog megkérdezte a Nemzeti Adó- és Vámhivatalt (NAV) arról, hogy tervezi-e behajtani a Google-hoz és Facebookhoz hasonló külföldi adóalanyokon az általuk fizetendő reklámadó összegét. Íme, a NAV válasza.
Szerző(k): EconomxA Fidesz szeretné, ha a legkisebb bevételű cégeknek nem kellene reklámadót fizetniük, mert ez esetükben indokolatlan lenne és felesleges bürokratikus költségeket jelentene - mondta Rogán Antal frakcióvezető az állami rádióban.
Szerző(k): MTI-EcoA reklámadó legmagasabb európai kulcsa jelen pillanatban 5 százalék, az Európai Bizottság erre vonatkozóan azt a megjegyzést tette, hogy a reklámadónak megfizethetőnek kell lennie – mondta a parlamentben kedden Lázár János, írja az Atv.hu.
Szerző(k): Index.huAzt javaslom, hogy az Országgyűlés módosítsa a reklámadóra vonatkozó szabályozást - mondta Lázár János, a Miniszterelnökséget vezető miniszter a parlament gazdasági bizottság előtt.
Szerző(k): EconomxAz állam úgy adóztatja meg a reklámbevételeket, hogy eközben soha nem látott mértékben növelte reklámköltéseit, amelyekben elsősorban a tévéket favorizálta - derült ki a 2014-es reklámtorta bemutatásán. Az idén a net lehagyhatja a tévét, viszont a digitális piacot a multik uralják.
Szerző(k): Ádám Viktor