A Magyar Reklámszövetség (MRSZ) és társszövetségei fenntartják eddigi álláspontjukat, hogy a reklámadót meg kell szüntetni, mert nem csak az iparágra káros, hanem a teljes magyar gazdaságra is, mint ahogyan ezt korábban az MRSZ reklámgazdasági hatástanulmánya is alátámasztotta.
Szerző(k): Domokos ErikaKedvező és kedvezőtlen változtatásokat is tartalmaz a parlament elé kedden beterjesztett reklámadóról szóló törvényjavaslat a Mazars nemzetközi könyvvizsgáló és tanácsadó vállalat szerdai, MTI-nek küldött elemzése szerint.
Szerző(k): K. Kiss GergelyA Magyar Reklámszövetség elutasítja és diszkriminatívnak tartja a napi fogyasztási cikkeket árusító üzletek reklámtevékenységéről tervezett új szabályozást. A kormány maximalizálná a hirdetési keretüket, valamint reklámnak minősítené a láncok által üzemeltetett ingyenes buszjáratokat.
Szerző(k): Szabó DánielA kormány teljesen ledarálná az órásplakátpiacot, amit az érintett cégek szerint sorozatos csődöket, sőt az érintett ingatlanoknál akár a rezsidíjak emelkedést is hozhatja.
Szerző(k): EconomxMinden elköltött reklámforint a hatszorosát teszi hozzá a magyar gazdasághoz; 2013-ban még 4,7-szeres volt ez az arány - közölte Hivatal Péter, a Magyar Reklámszövetség (MRSZ) elnökségi tagja a PwC tanácsadó céggel együttműködésben készített tanulmányuk keddi bemutatóján, a siófoki Media Hungary konferencián.
Szerző(k): MTI, EconomxTöbb, mint 50 százalékkal emelkedett a Facebook árbevétele az első negyedévben, a profit is jócskán meghaladta az elemzők várakozásait. Az alapító Mark Zuckerberg eközben a Google-alapítókhoz hasonló lépésre szánta el magát, új, nem szavazó részvényosztályt hoz létre, ezzel úgy teheti pénzzé részvényvagyona egy részét, hogy megtartja a kontrollt a cég felett.
Szerző(k): EconomxMérföldkőhöz érkezett a magyar reklámpiac: a reklámköltésekben tavaly első alkalommal előzte meg a digitális média a televíziót. A teljes piac 194 milliárd forintra nőtt, ez közel 3 százalékos emelkedés egy év alatt.
Szerző(k): Szakonyi PéterAz állami reklámköltéseket felügyelő hivatal (NKH) - amely idén 25 milliárd forintot oszthat szét - elnöke valószínűleg a fejlesztési minisztérium jelenlegi sajtófőnöke, Lenkei Mirtill lesz - értesült a VS.hu.
Szerző(k): EconomxAz MNB-hez köthető a teljes magyar reklámköltés három százaléka, mivel az nhp reklámozására már csaknem hatmilliárd ment.
Szerző(k): Economx