A jövőben az elektromos és hibrid hajtásra koncentrál a Renault, de egy darabig még a katalógusokban ott lesznek a dízemotoros modellek.
Szerző(k): Csernátony CsabaNagyobb működési autonómiával rendelkező egységekre bontja szét szervezetét a Renault autógyár a konszern csütörtöki bejelentése szerint - írja az MTI.
Szerző(k): Szász PéterRekordnagyságú, 7,29 milliárd euró veszteséget termelt a Renault francia autógyártó konszern az első fél évben, ami részben a koronavírus-járvány, részben pedig a japán szövetséges Nissan számlájára írható - írja az MTI.
Szerző(k): Szabó DánielJelentősen, több mint harmadával csökkent a Renault által gyártott járművek értékesítése szerte a világban az első fél évben a koronavírus-járvány következményeként - írja az MTI.
Szerző(k): Domokos ErikaÁtszervezéssel, a termelési kapacitás csökkentésével, valamint a cég technológiai erősségeire és fő piacaira való összpontosítással válaszol a válság kihívásaira a Nissan - hangzott el a cég hétfőn rendezett részvényesi közgyűlésén az MTI szerint.
Szerző(k): Szabó DánielA Renault és az abban 15 százalékos tulajdonrésszel rendelkező francia állam megállapodott egy vészhelyzeti hitelkeretről, hogy megmentsék az autóipari óriást.
Szerző(k): Szabó DánielNyolcezren tüntettek Franciaországban a Renault 15000 fős leépítése és gyárbezárásai ellen
Szerző(k): Rácz GergőAz Air France francia légitársaság 7 milliárd eurós hitelhez jut a francia kormánytól és bankoktól a koronavírus-járvány okozta nehézségeinek leküzdésére, de az államosítása nem szerepel a napirendben - közölte péntek este a TF1 kereskedelemi televízió híradójában Bruno Le Maire francia gazdasági miniszter.
Szerző(k): Szepesi AnitaEgyre több jóslat lát napvilágot arról, hogy milyen nyomot hagy majd a hétköznapokon a jelenlegi krízis azután is, hogy a koronavírus-járványt sikerül megfékezni és elvileg minden visszatérhet a rendes kerékvágásba. Lapunk annak járt utána, hogy a vírus miként hat a magyar újautó-kereskedelemre rövid és hosszabb távon. Kellenek egyáltalán szalonok a jövőben, vagy elég szervizpontokat fenntartani? Lesz akkora bukás, mint a 2008-as válság után és mennyivel drágultak idén az új autók?
Szerző(k): Szász Péter