Az üzletlánc azt tervezi, hogy a jövőben pénztár nélküli üzleteket fog működtetni - az ehhez kapcsolódó technológia fejlesztésére pedig már partnert is talált. A vállalat célja, hogy versenyre keljen az Amazonnnal, amely a "Go" nevű bolttípus által már elkezdte meghonosítani az eljárást az USA-ban.
Szerző(k): K. Kiss GergelyA magyar vállalkozások digitális felzárkózását, korszerű technológiák és alkalmazások használatát sürgették közös sajtótájékoztatójukon Budapesten a Cloudera, a Dell Technologies és a Reach képviselői - adta hírül az MTI.
Szerző(k): Domokos ErikaÜzembe helyeztek egy robotot, amelynél átveheti a vásárló az online rendelését.
Szerző(k): Szabó DánielMiért nem félnek a Bridgestone-nál attól, hogy a robotok elveszik a munkahelyeket? Hogy lehet, hogy egy cafeteriaguru fél éve elhangzó ötlete Tatabányán évek óta működik? Miért 12 órázik önszántából évek óta 800 ember, és miért nem veszi magára az abroncsgyár a környezetvédelmi kérdéseket? Ezekről is kérdeztük Topolcsik Melindát, a cég ügyvezető igazgatóját.
Szerző(k): Szabó M. IstvánA Ford spanyol gyárában az alkatrészek szállítását egy robotra bízták. A tévedés elvileg kizárva, minden dolgozó azt kapja a robottól, ami kell neki.
Szerző(k): Csernátony CsabaEgy különleges diák, egy 30 centis robot is jár az osztrák főváros egyik általános iskolájába, a Volksschule Neilreichgasséba - adta hírül az osztrák főváros kereskedelmi irodája. Az AV1 névre hallgató robot az egyik tanulót, Dominikot helyettesíti, aki súlyos betegsége miatt több mint egy éve nem járhat iskolába.
Szerző(k): Szepesi AnitaEgy munkaügyi perből derült ki, hogy az Amazon webáruház egy olyan, teljesen automatizált rendszerrel méri a raktári dolgozóinak teljesítményét, ami figyelmeztetéseket és felmondóleveleket küld magától a dolgozóknak.
Szerző(k): Szabó DánielA Tesla alapítója, Elon Musk szerint már jövőre megjelenhetnek az Egyesült Államokban cégének önvezető autói, amelyek emberi sofőr nélkül közlekedhetnek és teljesen átalakítják majd közlekedést. A szakértők elég szkeptikusak, vannak akik szerint Musk csak a Tesla gyenge teljesítményéről tereli el a figyelmet.
Szerző(k): Lovas-Romváry AndrásA médiafogyasztóknak néha fel sem tűnik, de máskor botrányokhoz vezet egy-két rosszul elhelyezett hirdetés. A légi szerencsétlenségek mellett virító repülőjegyhirdetés, vagy a terrortámadásról szóló hírbe becsúszott fekete pénteki akciók reklámja nemcsak ízléstelen, de hatalmas kárt okozhat egy-egy márkának. A hazai hirdetési piacon a márkabiztonság ezen aspektusára egyelőre kevés cég figyel, pedig az Indamedia Sales és a Whitereport közös kutatása alapján itthon sem vehetik ezt félvállról sem a legnagyobb, sem a legkisebb márkák. A kvalitatív felmérés eredményeiről, valamint a brand safety fontosságáról beszélgettünk Incze Kingával, a szakértői interjúk készítőjével.
Szerző(k): Szabó Dániel