robot

07.
12.
16:54
Robotjárműveket fejleszt a VW és a Ford

Robotjárműveket fejleszt a VW és a Ford

Elektromos mobilitási és robotjármű-technológiai együttműködésre, valamint a felmerülő fejlesztési költségek megosztására készül a német Volkswagen AG és az amerikai Ford Motor autóipari konszern a cégek vezérigazgatói, Herbert Diess és Jim Hackett pénteken New Yorkban tett bejelentése szerint - írta az MTI a dpa német hírügynökségre hivatkozva..

Szerző(k): Domokos Erika
06.
29.
11:29
Eltüntetné a pénztárakat a Tesco - óriási változás készül

Eltüntetné a pénztárakat a Tesco - óriási változás készül

Az üzletlánc azt tervezi, hogy a jövőben pénztár nélküli üzleteket fog működtetni - az ehhez kapcsolódó technológia fejlesztésére pedig már partnert is talált. A vállalat célja, hogy versenyre keljen az Amazonnnal, amely a "Go" nevű bolttípus által már elkezdte meghonosítani az eljárást az USA-ban.

Szerző(k): K. Kiss Gergely
06.
27.
18:01
A magyar cégeknek drága a robotizáció, egyre jobban lemaradnak

A magyar cégeknek drága a robotizáció, egyre jobban lemaradnak

A magyar vállalkozások digitális felzárkózását, korszerű technológiák és alkalmazások használatát sürgették közös sajtótájékoztatójukon Budapesten a Cloudera, a Dell Technologies és a Reach képviselői - adta hírül az MTI.

Szerző(k): Domokos Erika
06.
26.
17:53
Tízmásodperc alatt letudhatja a vásárlást a Decathlonban

Tízmásodperc alatt letudhatja a vásárlást a Decathlonban

Üzembe helyeztek egy robotot, amelynél átveheti a vásárló az online rendelését.

Szerző(k): Szabó Dániel
05.
30.
07:08
"Mindig furcsán néznek rám, ha elmondom, hogy nálunk a munkának becsülete van"

"Mindig furcsán néznek rám, ha elmondom, hogy nálunk a munkának becsülete van"

Miért nem félnek a Bridgestone-nál attól, hogy a robotok elveszik a munkahelyeket? Hogy lehet, hogy egy cafeteriaguru fél éve elhangzó ötlete Tatabányán évek óta működik? Miért 12 órázik önszántából évek óta 800 ember, és miért nem veszi magára az abroncsgyár a környezetvédelmi kérdéseket? Ezekről is kérdeztük Topolcsik Melindát, a cég ügyvezető igazgatóját.

Szerző(k): Szabó M. István
05.
19.
10:22
Így spórolnak meg napi 40 munkaórát

Így spórolnak meg napi 40 munkaórát

A Ford spanyol gyárában az alkatrészek szállítását egy robotra bízták. A tévedés elvileg kizárva, minden dolgozó azt kapja a robottól, ami kell neki.

Szerző(k): Csernátony Csaba
05.
18.
11:09
Nagyot változhat az élet az iskolákban

Nagyot változhat az élet az iskolákban

Egy különleges diák, egy 30 centis robot is jár az osztrák főváros egyik általános iskolájába, a Volksschule Neilreichgasséba - adta hírül az osztrák főváros kereskedelmi irodája. Az AV1 névre hallgató robot az egyik tanulót, Dominikot helyettesíti, aki súlyos betegsége miatt több mint egy éve nem járhat iskolába.

Szerző(k): Szepesi Anita
04.
27.
19:44
Robothajcsárok rúgják ki az embereket az Amazonnál

Robothajcsárok rúgják ki az embereket az Amazonnál

Egy munkaügyi perből derült ki, hogy az Amazon webáruház egy olyan, teljesen automatizált rendszerrel méri a raktári dolgozóinak teljesítményét, ami figyelmeztetéseket és felmondóleveleket küld magától a dolgozóknak.

Szerző(k): Szabó Dániel
04.
24.
18:36
Jönnének a Tesla robotaxik és mindent letarolnak

Jönnének a Tesla robotaxik és mindent letarolnak

A Tesla alapítója, Elon Musk szerint már jövőre megjelenhetnek az Egyesült Államokban cégének önvezető autói, amelyek emberi sofőr nélkül közlekedhetnek és teljesen átalakítják majd közlekedést. A szakértők elég szkeptikusak, vannak akik szerint Musk csak a Tesla gyenge teljesítményéről tereli el a figyelmet.

Szerző(k): Lovas-Romváry András
04.
05.
12:04
Lábon lövik magukat a cégek, akik erre nem figyelnek

Lábon lövik magukat a cégek, akik erre nem figyelnek

A médiafogyasztóknak néha fel sem tűnik, de máskor botrányokhoz vezet egy-két rosszul elhelyezett hirdetés. A légi szerencsétlenségek mellett virító repülőjegyhirdetés, vagy a terrortámadásról szóló hírbe becsúszott fekete pénteki akciók reklámja nemcsak ízléstelen, de hatalmas kárt okozhat egy-egy márkának. A hazai hirdetési piacon a márkabiztonság ezen aspektusára egyelőre kevés cég figyel, pedig az Indamedia Sales és a Whitereport közös kutatása alapján itthon sem vehetik ezt félvállról sem a legnagyobb, sem a legkisebb márkák. A kvalitatív felmérés eredményeiről, valamint a brand safety fontosságáról beszélgettünk Incze Kingával, a szakértői interjúk készítőjével.

Szerző(k): Szabó Dániel