A hazai reklámszektorban új etikai kódex lép életbe hamarosan, az új rendelet szigorúbb szabályokat ír elő az egészséges testkép, az étrend-kiegészítők, a járművek és a kozmetikumok reklámozásánál is.
Szerző(k): Economx„Az idő nagy részében diktatúra vagyunk” – magyarázta kormányzati rendszerét az alapító Randy Williams.
Szerző(k): EconomxTöbb mint 12 ezerszer játszották le 2022-ben a hazai rádiók a Szikora Róbert közreműködésével készült ValMar szerzeményt, az Úristent. A legnépszerűbb dalok közül viszont csak hat íródott ebben az évtizedben - derült ki a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) legfrissebb kutatásából, ami a magyar rádiók zenei repertoárját és a zenei toplistákat vizsgálta a médiaszolgáltatók adatai alapján.
Szerző(k): Varga CsengeEgy évközi előrejelzés szerint 3,3 százalékkal bővülhet az idén a globális reklámpiac, a tavalyi 7,9 százalékos bővülés után, a reklámköltések értéke elérheti a 728 milliárd dollárt.
Szerző(k): EconomxMegállapodtak ugyanis az olasz Juventus FC-vel.
Szerző(k): EconomxA mégis sugárzott veszélyhelyzeti felhívás egy hekkertámadás eredménye volt.
Szerző(k): Hegedűs SzabolcsA hagyományos rádióhallgatás messze a legnépszerűbb; az online formában is rádiót hallgatók aránya stabilan 40 százalék körül mozog. A világjárvány időszaka viszont markáns nyomot hagyott a médiafogyasztási szokásokon.
Szerző(k): Horváth Tibor12 év szünet után újra él a jól ismert rádiós brand, miután a névhasználati jogokat megszerezte a SoundPlus Kft.
Szerző(k): Economx