Költségcsökkentő programja részeként megszüntet több ezer munkahelyet a német Volkswagen cégcsoport (VW), a világ legnagyobb autógyártó társasága - jelentették vasárnap német hírportálok.
Szerző(k): Domokos ErikaÁllítólag - a többi autógyártóhoz hasonlóan - a Skoda is lecserélné az eddigi jelvényét.
Szerző(k): Csernátony CsabaA cseh autóipar borzalmas évet zárt 2020-ban, a három autógyár teljesítménye közel ötödével zsugorodott, bár még így is jóval több mint egymillió autó gördült le a futószalagjaikról.
Szerző(k): Barabás JúliaTavaly kissé több mint egymillió autót értékesített a Skoda, 19,1 százalékkal kevesebbet a 2019-es 1,24 milliónál - jelentette be hétfőn honlapján a Volkswagen AG csehországi leányvállalata.
Szerző(k): Domokos ErikaA koronavírus alaposan betett hazai újautó-vásárlásoknak is, majd’ ötödével kevesebbet helyeztek forgalomba az egy évvel korábbihoz képest. A márkák között az év végére a Suzuki visszaszerezte első helyét. A gazdag magyarok a Mercedes modellekre buktak.
Szerző(k): Molnár CsabaA Porsche Hungariát 2001 óta ügyvezető igazgatóként vezető Eppel János ügyvezetői feladatait 2020. december 31-ig látja el, ezt követően a céget Peter Gstattner és Németh Balázs irányítja ügyvezető igazgatóként - írja a Járműipar.hu.
Szerző(k): Szász PéterAz agrártárcánál az államtitkári fizetésekkel a plusz juttatások is bővültek idén - derül ki a kormany.hu-ról. Az államtitkárok szeptemberben egyhavi illetményükkel megegyező összegű motivációs elismerést kaptak, egyikük, Feldman Zsolt jutalmat is kapott, így az ő munkáját plusz bruttó 3,5 millió forinttal ismerték el.
Szerző(k): Domokos ErikaA prémiumautók nem csak akkor kerülnek többe a tömeggyártók modelljeinél, amikor megvesszük vagy rendszeres karbantartásra visszük azokat, a karambolos javítások miatt is mélyen a zsebünkbe kell nyúlnunk. Van azonban olyan olcsó márka, amely meglepetést okozhat a szervizben – derül ki a a TotálKártörténet-lekérdezés adatszolgáltató partnerének adataiból.
Szerző(k): Szász PéterTöbb lépcsőben drágultak idén az alkatrész-árak és a márkaszervizek óradíjai, leginkább a gyenge forint miatt. Az egyik legnagyobb kereskedőcég szerint nekik az életben maradáshoz is át kellett írni az árcédulákat - tudta meg a vezess.hu
Szerző(k): K. Kiss Gergely