sony

02.
02.
14:37
Megcsappant a híres nemzetközi vállalat nyeresége

Megcsappant a híres nemzetközi vállalat nyeresége

A Sony negyedéves nyeresége 5,6 százalékkal csökkent a filmes üzletág teljesítménye miatt. Elemzők szerint jóval nagyobb a visszaesés a profitban, mint amiről a japán cég beszámolt.

Szerző(k): Varga Csenge
08.
22.
17:24
A Sony durva kártérítést fizethet

A Sony durva kártérítést fizethet

A céget azzal vádolják, hogy piaci erejével visszaélve olyan feltételeket írt elő játékfejlesztőknek, amelyek miatt aránytalanul drágán férhettek hozzá kisebb szereplők a cég platformjához.

Szerző(k): Rácz Gergő
08.
08.
14:56
Vége a karanténnak, össze is zuhant a játékipar

Vége a karanténnak, össze is zuhant a játékipar

Csalódást keltő negyedéves számokkal rukkoltak elő a számítógépes játékipar nagyjai. A járványügyi korlátozások végével az emberek újra felfedezték, a lakáson kívül is lehet csinálni valamit, de nem segített az emelkedő infláció és az akadozó hardverellátás sem.

Szerző(k): Lovas-Romváry András
04.
13.
17:08
Megszünteti egyik vitatható, PlayStationnel kapcsolatos gyakorlatát a Sony

Megszünteti egyik vitatható, PlayStationnel kapcsolatos gyakorlatát a Sony

A Sony és a Nintendo megállapodott a brit Verseny- és Piacfelügyeleti Hatósággal, hogy leállítják a játékelőfizetések automatikus levonását az inaktív fiókoknál. Ezzel követik a Microsoft példáját, amelyek már korábban közölte, hogy törli a szunnyadó Xbox Live Gold és Game Pass előfizetéseket előszür az Egyesült Királyságban, majd világszerte - írja az Engadget.

Szerző(k): Szász Péter
03.
05.
12:13
Elektromos autókat gyárt a jövőben a Honda és a Sony

Elektromos autókat gyárt a jövőben a Honda és a Sony

A két cég közös fejlesztéséről és értékesítéséről állapodott meg.

Szerző(k): Rácz Gergő
01.
31.
19:52
Újabb vágás a videojátékok piacán: ezúttal a Sony gurított nagyot

Újabb vágás a videojátékok piacán: ezúttal a Sony gurított nagyot

A Sony Interactive Entertainment megállapodott a Bungie videojáték-fejlesztő cég 3,6 milliárd dollárért történő felvásárlásáról, ezzel tovább erősítve a videojáték-összevonások sorát ebben a hónapban.

Szerző(k): Rácz Gergő
01.
20.
07:09
A magyar GDP 40 százalékát költi el a Microsoft egy "háromfejű szörnyre"

A magyar GDP 40 százalékát költi el a Microsoft egy "háromfejű szörnyre"

Tegnap jelentették be a játékvilág eddigi legnagyobbnak mondott, közel 70 milliárd dollár értékű üzletét. Az Xbox terjeszkedésére bezuhanással válaszoltak a Sony-részvények. A mostanában zaklatási botrányairól is elhíresült Activision Blizzard felsővezetése marad, de innentől a Microsoftnak jelentenek.

Szerző(k): Sasvári Marcell
10.
31.
11:16
Tömegeknek kell az új Playstation, ha épp jut nekik

Tömegeknek kell az új Playstation, ha épp jut nekik

A készülékből most sem tudnak legyártani annyit, amennyit megvennének, az eladási számok alapján így is lekörözi az elődjét.

Szerző(k): Rácz Gergő
05.
30.
11:11
Valaha egy világ legfontosabb eseménye volt, most ásítások kísérik az E3-at

Valaha egy világ legfontosabb eseménye volt, most ásítások kísérik az E3-at

Egy év kihagyás után ismét megrendezik a videójáték-ipar egyik legjobban várt eseményét, de még nem tudni, megéri-e követni a hype-ot. A 2020-as expo lemondása teret engedett a Summer Game Fest és az IGN Summer of Gaming felemelkedésének, így a közönség idén már válogathat is a technológia és játékpiaci szereplők műsorkínálatából. A nagymúltú kiállítássorozat ugyan egyre kevesebb olyan pillanatot tartogat, mint a 2019-es Keanu Reeves-performansz, még mindig meghatározó felületet biztosít az olyan videójáték-ipari óriások számára, mint az Xbox, a Ubisoft vagy a Nintendo.

Szerző(k): Nagy Martin
05.
26.
15:10
A Facebook csak az adataidat kéri, és tiéd a megfizethető virtuális valóság

A Facebook csak az adataidat kéri, és tiéd a megfizethető virtuális valóság

Az Oculus és a Facebook önálló VR-szemüvege az elmúlt két évben láthatóan uralta a fogyasztói virtuális valóság piacát. Amíg a versenytársak kifejezetten üzleti célokra készítenek headseteket, addig a tavaly kiadott Quest 2 elérhető áron enged belépést a virtuális valóságba. A teljes élményhez már nem kell külön szobát sem felszabadítani a lakásban, ugyanakkor a személyes adatainkat nem árt kikészíteni.

Szerző(k): Nagy Martin

Athene AI – Gen AI vállalatoknak (x)

Az AI megoldások hétköznapjaink részévé váltak. Céges környezetben követelmény a biztonságos használat és adatkezelés.