Új értékesítési lehetőségek, jó marketing és kapcsolati háló bővítése – ezekre van szüksége a kistermelőknek vállalkozásuk további fejlődéséhez a K&H és a SPAR Hungaricool termékversenyének felmérése szerint. A fogyasztók elérését a kiskereskedelmi láncokon keresztül tartják a leghatékonyabbnak, de bekerülni a boltok polcaira hatalmas ugrás, és egyben kihívás is a gyártás, a minőség és a pénzügyek terén is, amihez sokszor elengedhetetlen a külső forrás bevonása.
Szerző(k): EconomxA Tunki-Tunki története felér egy hollywoodi gasztro-vígjátékkal, és egyáltalán nem mondható mindennapinak, mint ahogy a termékek sem mindennapiak.
Szerző(k): EconomxA gin és a gin-tonik reneszánszát éli, az elmúlt pár évben igazi gin-forradalomnak lehetünk szemtanúi. Az ismert márkák mellett egyre több új íz, és egyre több jó minőségű magyar gin kerül a boltok polcaira.
Szerző(k): EconomxA kézműves csoki ma már nem szenzáció, ahogy nem számítanak ritkaságnak a különleges pálinkák sem. A csokiba „rejtett” pálinka viszont már egészen más kategória.
Szerző(k): EconomxMi köze egy betegségnek a mindentől mentes natúr snackekhez? A kérdésre Turi Glória története adja meg a választ.
Szerző(k): EconomxA Spar ügyvezetője csodálkozva konstatálta, hogy nem csak magánvásárlók járnak az áruházlánc boltjaiba vásárolni, miközben hatalmasat nőtt az árstopos termékek iránti kereslet. Nagyon várják, hogy a kormány kivezesse az élelmiszer-árstopot.
Szerző(k): Varga CsengeCool. Vagyis Hungaricool. Ez természetesen elmondható termékversenyünk valamennyi győzteséről. Sorozatunkban bemutatjuk a Hungaricool valamennyi dobogós versenyzőjét. Termékeik hamarosan kikerülnek az INTERSPAR áruházak polcaira.
Szerző(k): EconomxKevésbé látványos, ám talán az egyik legfontosabb állomáshoz ért a SPAR és a K&H együttműködésében meghirdetett Hungaricool termékverseny. A rekordszámú beérkezett pályázat közül a szakmai zsűri már kiválasztott húsz hazai vállalkozást, akik közül a tíz nyertes termékei kerülhetnek be a SPAR kínálatába. A szervezők, vagyis a SPAR és a K&H a Napi.hu megkeresésére arról tájékoztattak, hogy folyamatban vannak azok a széleskörű ellenőrzések, amelyek a pályázók átvilágítása mellett kiterjednek a termékekre, vagy akár a jövőbeli finanszírozási lehetőségekre is.
Szerző(k): EconomxOlcsóbbak lettek a pékáruk, a haltermékek és egyes húskészítmények is, a kedvezmény mértéke 5 és 40 százalék közötti.
Szerző(k): Economx