Szupermarketek országa Ausztria; a Billa 35 százalékos piaci részesedésével és a Spar 31 százalékkal elvitte tavaly az ottani élelmiszer-kiskereskedelem forgalmának kétharmadát. Őket az Aldi Hofer néven működő diszkontja követi 21 százalékkal, míg a Lidl 4 százaléknál tart - írja az Élelmiszer Online.
Szerző(k): K. Kiss GergelyA Spar az idén 23 milliárd forintot fordít fejlesztésekre, az új áruházak nyitása mellett korszerűsítik a meglévőket - adta hírül a Spar Magyar Kereskedelmi Kft.
Szerző(k): Domokos LászlóA penzcentrum.hu utánajárt, hogy a nagy áruházláncok mennyit fizetnek a diákok munkájáért.
Szerző(k): K. Kiss GergelyA német Tengelmann csoport ingatlanbefektetési cége közel 40 Spar áruházból álló csomagot értékesített a TREI Real Estate az Erste Alapkezelő által menedzselt befektetési alapoknak. A tranzakció ezzel az első félév legnagyobb kiskereskedelmi értékesítése volt Magyarországon - adta hírül a Colliers International.
Szerző(k): K. Kiss GergelyNövekvő dinnyeforgalomra számítanak az idei szezonban a Magyarországon működő áruházláncok, ehhez támogatást kapnak a magyar dinnye népszerűsítését célzó, az Agrármarketing Centrum (AMC), a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara (NAK) és az agrártárca által szervezett promóciós kampánytól is.
Szerző(k): Dzindzisz SztefanMintegy félmilliárd forintból újul meg két fővárosi Spar szupermarket.
Szerző(k): Dzindzisz SztefanMiközben egyre nyilvánvalóbban feszíti a munkaerőhiány a kereskedelmet, s szakképzett munkaerőt alig, vagy egyáltalán nem kapnak a kiskereskedelmi láncok, konkrétumokról, a betöltetlen munkahelyek számáról, és az elérhető bérekről nem szívesen nyilatkoznak - derül ki a 24.hu cikkéből.
Szerző(k): Szepesi AnitaHa az egy boltra jutó bevételt nézzük, akkor az Auchan viszi a prímet a magyar piacon.
Szerző(k): Csernátony CsabaA tavalyi teljesítménye alapján továbbra is a Tesco Global Áruházak Zrt. áll az FMCG (fast-moving consumer goods), a gyorsan forgó fogyasztási cikkek piacának toplistája élén, közel 790 milliárd forintos becsült bruttó forgalommal - közölte a Trade magazin.
Szerző(k): Domokos Erika