A magyar élelmiszer kkv-k akkor maradhatnak hosszú távon is versenyképesek, ha olyan üzleti és piaci tudásra tesznek szert, amely elengedhetetlen a hosszútávú sikeres építkezéshez, és képesek megfelelni a beszállítók felé támasztott elvárásoknak. Ebben segített a SPAR Beszállítói Akadémia mentorprogramja és a második alkalommal megrendezett Bootcampje, amely idén a marketing mix minden területét érintette.
Szerző(k): EconomxNem dőlhet még hátra a SPAR és a K&H Hungaricool termékverseny kilenc győztes hazai vállalkozása, az igazi erőpróba csak most jön: a cégeket és a termékeiket fel kell készíteni arra, hogy hosszú távon és elegendő mennyiségben elérhetők lehessenek az INTERSPAR üzletek polcain a vevők számára. A Hungaricool termékverseny győzteseit a SPAR és a K&H szakértői csapata mentorálja, és készíti fel arra a szintlépésre, amely elengedhetetlen ahhoz, hogy a kisvállalkozás egy nagy üzletlánc stabil beszállítója lehessen.
Szerző(k): EconomxTársadalmi egyeztetés keretében fogadta két külön találkozó keretében a legnagyobb üzletláncok vezetőit Nagy Márton gazdaságfejlesztési miniszter és Nobilis Márton, az Agrárminisztérium élelmiszeriparért és kereskedelempolitikáért felelős államtitkára - közölte a GFM. A konstruktív, részletekbe menő szakmai egyeztetésen rögzítették a kötelező akciózás fontosabb részleteit, amelyek nem térnek el a nyilvánosság által megismert tartalomtól - jelezte a tárca.
Szerző(k): EconomxÚj értékesítési lehetőségek, jó marketing és kapcsolati háló bővítése – ezekre van szüksége a kistermelőknek vállalkozásuk további fejlődéséhez a K&H és a SPAR Hungaricool termékversenyének felmérése szerint. A fogyasztók elérését a kiskereskedelmi láncokon keresztül tartják a leghatékonyabbnak, de bekerülni a boltok polcaira hatalmas ugrás, és egyben kihívás is a gyártás, a minőség és a pénzügyek terén is, amihez sokszor elengedhetetlen a külső forrás bevonása.
Szerző(k): EconomxA Tunki-Tunki története felér egy hollywoodi gasztro-vígjátékkal, és egyáltalán nem mondható mindennapinak, mint ahogy a termékek sem mindennapiak.
Szerző(k): EconomxA gin és a gin-tonik reneszánszát éli, az elmúlt pár évben igazi gin-forradalomnak lehetünk szemtanúi. Az ismert márkák mellett egyre több új íz, és egyre több jó minőségű magyar gin kerül a boltok polcaira.
Szerző(k): EconomxA kézműves csoki ma már nem szenzáció, ahogy nem számítanak ritkaságnak a különleges pálinkák sem. A csokiba „rejtett” pálinka viszont már egészen más kategória.
Szerző(k): EconomxMi köze egy betegségnek a mindentől mentes natúr snackekhez? A kérdésre Turi Glória története adja meg a választ.
Szerző(k): EconomxA Spar ügyvezetője csodálkozva konstatálta, hogy nem csak magánvásárlók járnak az áruházlánc boltjaiba vásárolni, miközben hatalmasat nőtt az árstopos termékek iránti kereslet. Nagyon várják, hogy a kormány kivezesse az élelmiszer-árstopot.
Szerző(k): Varga Csenge