Az I Love Hazai podcast csatorna mostantól rendszeresen jelentkezik új és reményeink szerint izgalmas epizódokkal, melyek a Spotify-on és a népszerű podcast platformokon érhetők majd el.
Szerző(k): EconomxA Ricely neve valószínűleg ismerősen csenghet: a 2022-es Hungaricool termékverseny egyik nyertese ugyanis a Cápák között műsorban is feltűnt, ahol a befektetők ugyan nem haraptak rá a lehetőségre, de a K&H igen. A családi vállalkozás a K&H az innovációért és fenntarthatóságért különdíjjal távozott a műsorból, amivel új lehetőségek nyíltak meg előtte.
Szerző(k): Horváth TiborA kiskereskedelmi üzletlánc arra figyelmezteti a vásárlókat, hogy online csalók visszaélnek a cég nevével.
Szerző(k): Nagy MartinAz indulás, a piacon való megjelenés, a szélesebb vevőközönség elérése óriási kihívást jelent egy kisvállalkozás számára. A kiváló minőségű, vonzó termék alapfeltétel, de nem garancia a sikerre. Gyakran látjuk, hogy kitűnő termékek, értékes kezdeményezések hogyan akadnak el, buknak meg, mielőtt még elérhetnék a tágabb piacokat.
Szerző(k): EconomxBő két hét múlva, december 6-án zárul a nevezés a 2022-es Hungaricool termékversenyre. A K&H aktív szerepvállalásával megújuló kezdeményezés egyedülálló lehetőséget kínál a nyerteseknek és termékeiknek.
Szerző(k): EconomxA 2022-es Hungaricool nyertesek közé bekerült Italműhely termékeivel már biztosan találkoztál az INTERSPAR üzletekben. De a szintlépéshez vezető út mögött kemény munka áll.
Szerző(k): EconomxA horvát kiskereskedelem legdominánsabb szereplője tavaly is a Konzum Plus volt, 20-30 százalékos piaci részesedéssel – derül ki a horvát versenyhivatal elemzéséből. A legnagyobb haszonkulccsal pedig a pékárut és a cukrászati termékeket értékesítették a boltok az országban.
Szerző(k): Csernik-Varga AdriennÉrdemes tudni, hogy az, ami a tányérra kerül, nemcsak az egészséges étkezés miatt fontos, hanem azért is, mert ez az egyik olyan tényező, ami a legjobban befolyásolja az emberek ökológiai lábnyomát.
Szerző(k): EconomxA Munch alkalmazással együttműködve a vásárlók most már egy online felületen vásárolhatják meg a lejárati időhöz közelítő termékeket. Először csak egy budapesti kerületben, Szegeden és Hódmezővásárhelyen tesztelik az új rendszert.
Szerző(k): Vámosi Ágoston