A múlt év október–novemberében még attól lehetett tartani, hogy a „rezsidémon” elviszi a 2023-as nyaralási szezont, most azonban úgy tűnik, akár a 2019-es év is túlszárnyalható, bár nyilván sok minden függ az orosz–ukrán konfliktustól, vagy attól, hogy felüti-e a fejét egy újabb járvány.
Szerző(k): EconomxA Budapesti Értéktőzsde részvényindexe, a BUX 102,55 pontos, 0,22 százalékos emelkedéssel, 46 741,15 ponton zárt kedden. A részvénypiac forgalma 8,1 milliárd forint volt, a vezető részvények vegyesen teljesítettek az előző napi záráshoz képest.
Szerző(k): EconomxManapság nem ritka esemény, hogy lakott területen hatalmas fekete varjakkal találjuk szembe magunkat. Bár ezek a madarak olykor nagy félelmet kelthetnek, vagy akár támadásra is vetemedhetnek, a szakértő mégis más szemszögből közelíti a jelenséget.
Szerző(k): Eisenkrammer NóraHa közútkezelő nem hajlandó elismerni a kátyúkárért való felelősségét, a hazai károsultak túlnyomó része legyint, lenyeli a békát, nem kezd hosszadalmas, költséges pereskedésbe. Más a helyzet, ha rendelkezik jogvédelmi biztosítással – utóbbit nem szabad összekeverni a kátyúkár biztosítással.
Szerző(k): Drávucz PéterFelfelé tartanak az európai tőzsdék is.
Szerző(k): EconomxSzakértőkkel járjuk körbe a miniszterelnöki évértékelőt. Kövessen minket élőben a közösségi oldalunkon, vagy itt a weben a beszéd után.
Szerző(k): EconomxAz időjárás az idén már januárban komoly károkat okozott a magyar lakóingatlanokban – közölte a K&H.
Szerző(k): Németh TamásAz elmúlt bő 20 évben 3,1 milliárd forintról 25,3 milliárd forintra növekedett a hazai biztosítók egészség- és betegségbiztosítási díjbevétele. Hogy mi történt ez idő alatt az ágazatban, a mögöttes okokról, valamint arról, hogy merre mehet tovább az ágazat, Szlankó Annát, a KPMG menedzserét kérdeztük, aki a Napi.hu-nak elmondta, hogy a bevételnövekedés még a GDP-bővülést is alaposan meghaladta. Az egészségbiztosítási szakértő szerint a piac növekedési potenciálja az elmúlt évek adatai és a teljes piac fényében nagynak mondható, de a további növekedés nemcsak a kereslet függvénye.
Szerző(k): Károly GáborManapság átlagosan 15 évesnél idősebb autója van a családoknak, valamivel több mint 30 évvel azelőtt még csak 9 év volt az áltagéletkora a használt autóknak. Szakemberek szerint ösztönözni kellene a járműpark fiatalítását.
Szerző(k): Koncsek Rita