Balogh Levente, a Szentkirályi Magyarország alapító tulajdonosa az utóbbi napokban kimaxolta a médiateret: üzletemberként például ...
Halljuk, látjuk, mondjuk – ez volt a mottója az Economx hétfői nagyszabású üzleti konferenciájának, ahol szemben a három majom elv ...
A cég megtéríti a nem megfelelő minőségű termékek árát vagy kicseréli azokat.
A Nyugat-Európában bevett szokás a jövő évtől itthon is kötelező lesz. A cégek rengeteg plusz nyereségre számíthatnak, a lakosság pedig sokat veszíthet, ha nem viszi vissza a flakonokat.
Szerző(k): Horváth BalázsA Szentkirályi Magyarország árbevétele több mint 10 százalékkal, eladásainak volumene pedig 7 százalékkal nőtt a tavalyi évben 2020-hoz képest.
Szerző(k): Tér DiánaA Vízangyal kozmetikai termékek 2021 júniusától elérhetőek a drogériák polcain. A termékek több mint három éven át tartó, mintegy 300 millió forintos fejlesztését Balogh Levente, a Szentkirályi ásványvizet hazai piacvezetővé tevő üzletember vezette.
Szerző(k): Domokos ErikaA Karlovarské minerální vody (KMV), Közép-Európa legnagyobb alkoholmentes italokat forgalmazó vállalata és a világ több mint 200 országában működő globális élelmiszer- és italgyártó cég, a PepsiCo Inc. megállapodott a szerb ásványvíz- és üdítőital-gyártó Knjaz Milos részvényeinek közös vállalkozáson keresztül történő 100 százalékos felvásárlásában. A KMV a Szentkirályi Magyarország vállalatcsoport résztulajdonosa.
Szerző(k): K. Kiss Gergely